طی نامه ای به مدیرعامل شرکت برق استان گلستان:

اهالی روستای سد چمران: به برق لازم برای روشن کردن یک پنکه هم قانع هستیم+متن درخواست

1403-07-03 06:07:20
0
43
اهالی روستای سد چمران: به برق لازم برای روشن کردن یک پنکه هم قانع هستیم+متن درخواست
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">اهالی روستای سد چمران کلاله در پی درخواست های مکرر خود برای بالا بردن ولتاژ برق روستای خود حتی به برق لازم برای روشن کردن پنکه هم قانع شدند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، مردم روستای سد چمران با ارسال نامه ای به مدیرعامل شرکت برق استان گلستان خواستار پیگیری درخواست خود شدند.

در متن این نامه که به امضای تعدادی از اهالی رسیده است، آمده:


باسمه تعالی

مدیر عامل محترم نیرو توزیع برق استان گلستان

سلام علیکم

احتراما به استحضار میرساند با توجه به ضعف ولتاژ برق در روستای سد شهید چمران از توابع بخش مرکزی شهرستان کلاله (فاصله تا شهر کلاله 7 کیلومتر) در مدت دو سال پیگیر این ضعف ولتاژ بودیم که به دلیل عدم عقب نشینی از سوی برخی از هم روستاییان این مشکل قابل حل نبود اما به دنبال پیگیری های دهیاری و شورا و بخشدار محترم بخش مرکزی عقب نشینی ها صورت گرفت و از معابر اصلی خیابان ها بازگشایی صورت گرفت (استعلام بنیاد مسکن). در زمان اجرای طرح برق بنیاد مسکن چندین بار به همراه شورا و دهیار به اداره برق مراجعه وخواستار آن بودیم که از مراحل طرح عقب نشینی و دیگر مسائل بنیاد نظارت کرده و نظر خود اعلام بدارند تا در آینده مشکلات پدیدار نشوند که در آن زمان مسئولین مربوطه نظر بنیاد را محترم شمرده و اعلام کردند هر چه بنیاد مسکن اعلام و اجرا کند آنها هم در ادامه طرح ترانس برق را به انتهای روستا می برند تا مشکل ضعف شدید ولتاژ برطرف شود. اما از زمان اجرای طرح بنیاد مسکن یکسال میگذرد و تا به امروز فقط از سمت مسئولین اداره برق قول همکاری درصورت وجود بودجه را شنیده بودیم اما در تازه ترین اظهار نظر و آن هم فقط به دلیل آنکه نمیخواهند کاری را انجام دهند این را شنیدیم که عقب نشینی هایی که از طرف بنیاد مسکن صورت گرفته مورد تایید اداره برق شهرستان نیست.بر آن شدیم تا جهت همکاری و رفع مشکل از پشت روستا که جاده بین مزارع است ترانس را بدون حریم به انتهای روستا ببریم که از زمان این پشنهاد بیشتر از 3 ماه میگذرد که حتی مسئولین جهت بازدید هم به روستا نیامده اند. باز هم در کمال تاسف با جواب هایی که این حرف کارشناسی شده نیست و دیگر جوابها روبرو شدیم. این طرح از نظر اقتصادی تفاوت چندانی با طرح قبلی ندارد. از شما عزیز خواستاریم تا به مشکل ما روستاییان نظر لطف داشته تا ما هم بتوانیم پس از یک روز کار و زحمت در زمین های کشاورزی شب را در زیر پنکه به صبح برسانیم. (پنکه.خواستار کولرنیستیم)

رونوشت به:

1- حراست اداره برق استان گلستان

sadechamran

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار