در قالب 110 پروژه

270 کیلومتر از راه‎های روستایی گلستان آسفالت می‌شود

1403-06-29 01:06:55
0
81
270 کیلومتر از راه‎های روستایی گلستان آسفالت می‌شود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از آغاز به کار آسفالت 270 کیلومتر از راه‎های روستایی استان گلستان در قالب 110 پروژه خبر داد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، ابراهیم مبارک‎قدم صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی و بارش‎های پراکنده که از ابتدای سال شاهد بودیم اجرای پروژه‎ها با کمی کندی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای تابستان اجرای عملیات سرعت پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: تاکنون حدود 80 کیلومتر معادل 30 درصد از عملیاتی که برنامه‎ریزی شده بود به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: پروژه‎ها با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 750 میلیون تومان که از محل منابع ملی وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است آغاز شد و برخی از این پروژه‎ به اتمام رسیده و یا در دست اجرا است و مراحل پایانی خود را طی می‎کند.

مبارک‎قدم با بیان اینکه آسفالت برخی از پروژه‎ها به اتمام رسیده است، ابراز کرد: محور دوزین و قلعه پاوه در شهرستان مینودشت، محور فارسیان در شهرستان گالیکش، محور کوکچه شهرستان علی‎آبادکتول و محور باینال شهرستان کلاله آسفالت بخشی از این پروژه‎ها به اتمام رسیده و بخشی دیگر آن در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‎رود این پروژه تا شش ماهه اول سال جاری به اتمام برسد، اذعان کرد: اعتباری که برای این پروژه‎ها در نظر گرفته شده است از منابع مالی سال 1394 بوده و برای سال مالی 1395 برنامه‎ریزی خاص خودش را انجام دادیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: امیدواریم با تخصیص منابع مالی، بقیه عملیات مازاد بر 270 کیلومتر از نیمه دوم دوم سال آغاز شود.

مبارک‎قدم ابراز کرد: محور‎های کردکوی به درازنو، دهنه محمدآباد و امیرآباد، حاجی‎کلاته در شهرستان علی‎آبادکتول و محور آلما و آق شهرستان گنبدکاووس جزو محورهایی هستند که مشمول این عملیات می‎شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار