مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه های کلاله:

300 بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد/ اولویت کاری موسسه اشتغالزایی است+ تصاویر

1403-07-03 07:07:26
0
41
300 بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد/ اولویت کاری موسسه اشتغالزایی است+ تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های شهرستان کلاله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع 300 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان کلاله کرد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های شهرستان کلاله در یک اقدام خداپسندانه در بین 300 خانواده نیازمند شهرستان کلاله بسته غذایی توزیع کرد.

وحیده نوریزاده مدیر این خیریه در این خصوص گفت: این موسسه با هدف کمک به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت و در راستای گره گشایی از مشکلات نیازمندان با کمک خیرین اقدام به شناسایی این خانواده ها می کند و با توجه به مشکل این خانواده ها اقدامات مقتضی را انجام می دهد و یادآور می شویم که در سال 95 طی دو مرحله 400 بسته غذایی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

این مسئول خیریه اضافه کرد: دراین مرحله بسته های غذایی شامل برنج، مرغ،رب،روغن،چایی خشک به ارزش ریالی  040 هزار ریال بود.

وی افزود: علاوه بر کمک های موردی به نیازمندان، این موسسه در جهت کمک به بیماران دارای بیماری های صعب العلاج نیز تدابیری را اندیشیده است و در این راه نیز اقدامات مثمر ثمری انجام گرفته.

مدیر موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های شهرستان کلاله اشاره ای به خدمات این موسسه در جهت رفع مشکل ازدواج جوانان داشت و افزود: این موسسه طی سال گذشته و امسال برای نزدیک به 70 زوج جوان جهیزیه ای به ارزش 3 میلیون تومان برای هر زوج، تهیه و این جهیزیه ها طی مراسمات باشکوه به زوج ها تحویل داده شد.

نوریزاده به برنامه های آتی این موسسه پرداخت و گفت: درصدد هستیم تا در کنار کمک های یاد شده و در راستای شعار سال، زمینه های اشتغالزایی برای خانواده های نیازمند را فراهم کنیم تا به این وسیله مشکل اشتغال این خانواده ها برطرف و منبع درامدی برای آنها شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال تکمیل طرح اولیه هستیم و در صورت تکمیل شدن طرح، اقدامات لازم انجام می گیرد.

bastehramezan 1

bastehramezan 2

bastehramezan 3

bastehramezan 4

bastehramezan 5

 

 

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار