در پی شایعات منتشر شده:

رئیس جهاد کشاورزی: پول کشاورزان حداکثر طی یک هفته پرداخت می شود

1403-07-03 07:07:18
0
40
رئیس جهاد کشاورزی: پول کشاورزان حداکثر طی یک هفته پرداخت می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کلاله گفت: با توافقات انجام گرفته با بانک طرف قرارداد، حداکثر طی یک هفته پول کشاورزان پرداخت می شود.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر پرداخت قسطی پول گندم کشاورزان از سوی دولت، با علی علیزاده رئیس جهاد کشاورزی کلاله گفتگویی داشتیم و وی در پاسخ، این موضوع را تکذیب کرد.

وی تاکید کرد: مراکز خرید گندم از زمان اعلام شده در حال دریافت گندم کشاورزان هستند و در خصوص چگونگی پرداخت پول کشاورزان با رایزنی های انجام شده با بانک طرف قرارداد، پول کشاورزان حداکثر طی یک هفته به انها پرداخت می شود.

رئیس جهاد کشاورزی کلاله ادامه داد: پول گندم و کلزا بصورت یاد شده پرداخت می شود ولی  خرید و پرادخت پول جو با محصولات یاد شده فرق می کند.

علی زاده اشاره ای به نرخ کمباین ها در مناطق شیب دار داشت و گفت: بطور کلی برای پرداخت هزینه کمباین عملکرد مزارع مدنظر است و با توجه آن، این نرخ و یا معادل کیلویی گندم تعیین شده است و یادآور می شویم در مناطق شیبدار نیز توافق طرفین مدنظر است.

وی اشاره ای به نرخ کامیون ها و بارکش های گندم نیز داشت و تصریح کرد: در خصوص بارکش های گندم نیز نمی توان به قیمتی واحد اشاره کرد و با توجه به موقعیت زمین و همچنین حالت های اضطراری این نرخ متغییر و طبق توافق کشاورز و کامیون دار تعیین می شود.

رئیس جهاد کشاورزی کلاله در پایان تاکید کرد: کشاورزان باید توجه داشته باشند که پس از برداشت گندم از آتش زدن بقایای گندم ها جدا خوداری کنند تا از بروز آتش سوزی مزارع گندم همجوار و سرایت آتش به جنگل ها جلوگیری شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار