جانشین سپاه نینوای گلستان:

تحریف راه امام،نظام را تهدید می کند

1403-07-03 08:07:30
0
42
تحریف راه امام،نظام را تهدید می کند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">جانشین سپاه نینوای استان گلستان گفت: برخی با تحریم راه امام(ره) درصدد از بین بردن روحیه استکبارستیزی ملت ایران هستند.</span></strong></p>

سرهنگ حسین کریمی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین چیزی که در حال حاضر انقلاب اسلامی را تهدید می کند، تحریف خط و منش امام راحل(ره) است.

وی افزود: برخی با تحریف راه امام (ره) درصدد از بین بردن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران هستند.

جانشین سپاه نینوای استان گلستان تاکید کرد: مردم باید راه امام رحل (ره) را از اسناد موجود جستجو کنند، نه از خواب و خاطرات دیگران.

دکتر کریمی اشاره ای به هدف امام خمینی(ره) از قیام داشت و افزود: امام(ره) برای بیرون راندن آمریکا و اسرائیل قیام کرد و امروز نباید دستگاه دیپلماسی ایران گول لبخند های آنها را بخورند چرا که به گفته امام خمینی(ره) و رهبری امریکا قابل اعتماد نسیت.

وی یکی از ویژگی های بارز امام راحل را قاطعیت برشمرد و گفت: تاریخ به کرات نشان داده است که امام(ره) در صحنه های مهم تصمیمات جدی و قاطعی گرفته است.

جانشین سپاه نینوای گلستان اسلام بدون مبارزه را بی معنا دانست و تصریح کرد: باید مبارزه در سطوح مختلف سیاسی و نظامی تداوم داشته باشد و به حمدالله، اکنون می توانیم بگوییم در سطحی از قدرت نظامی رسیده ایم که توانایی مقابله با هر تهدید نظامی از سوی آمریکا را داریم.

وی اشاره ای هم به مذاکرات هسته ای داشت و یاداور شد: دولت تمام توان خود را برای این مذاکرات گذاشت و حتی رئیس جمهور نیز در این موضوع تلاش های زیادی کرد ولی در انتها نیز به این جمله که آمریکا قابل اعتماد نیست، رسیدیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار