با ارسال نامه ای به این سایت مطرح شد:

ممانعت از بازگشایی "نمایشگاه مبل" در کلاله نشان از قاطعیت و جدیدیت مدیر کل صنعت، معدن و تجارت بود

1403-07-03 08:07:25
0
41
ممانعت از بازگشایی "نمایشگاه مبل" در کلاله نشان از قاطعیت و جدیدیت مدیر کل صنعت، معدن و تجارت بود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">در پی ممانعت از بازگشایی نمایشگاه مبل در شهرستان کلاله نشان از قاطعیت و جدیدت مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در حمایت از تولید بومی و اصناف شهرستان کلاله بود.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، کسبه صنف مبلمان و صنایع چوبی شهرستان کلاله با ارسال متنی به این سایت از جدیت و قاطعیت حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعتف معدن و تجارت استان گلستان در ممانعت از بازگشایی نمایشگاه مبل که باعث کسادی بازار این شهرستان می شد، تشکر و قدردانی کردند.

در متن ارسالی آمده است:

بسمه تعالی

یکی از مهمترین اولویت های یک مدیر با تدبیر حمایت از تولید داخلی و بومی است که به نوعی باعث پیشرفت آن منطقه خواهد شد و از بسیاری از معضلات اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

حمایت از اقشار اقتصادی(اصناف و تولیدکنندگان) یک شهر تنها با دادن تسهیلات امکان پذیر نیست و می طلبد مسئولین در کنار حمایت های یاد شده از طرق مختلف مانع ورشکستگی این اقشار شوند.

طی هفته اخیر شاهد تبلیغات گسترده یک نمایشگاه با عنوان" نمایشگاه بزرگ مبل" در شهرستان کلاله بودیم که در حقیقت علاوه بر مبلمان دیگر صنایع چوبی نیز در آن به فروش می رسید که در پی آن جمعی از کسبه این صنف در اعتراض به این اقدام در محل این نمایشگاه تجمع کردند.

اما آنچه مسلم است تنها تجمع این افراد در جلوگیری از افتتاح این نمایشگاه( که باعث کسادی یکساله بازار کلاله می شد) کافی نبود و اگر تصمیم قاطع و جدی حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نبود، شاهد تبعات جدی از جمله بیکاری کسبه این صنف و تولید کنندگان این شهرستان بودیم.

و در پایان می طلبد از این مدیر با تدبیر در حمایت از این صنف و جلوگیری از منفعت بری تعدادی افراد خاص، کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

جمعی از کسبه صنف مبلمان و صنایع چوبی شهرستان کلاله

kasabeh2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار