رئیس اداره کتابخانه های عمومی کلاله:

سیاست کتابخانه ها حول محور"خواندن" تنظیم شد/ فعالیت های خود را حول این محور ادامه می دهیم+تصاویر

1403-07-03 08:07:34
0
39
سیاست کتابخانه ها حول محور"خواندن" تنظیم شد/ فعالیت های خود را حول این محور ادامه می دهیم+تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله گفت:&nbsp; سیاست کلی کتابخانه های عمومی بر محور"خواندن” تنظیم شده است و از ابتدای سال این سیاست اجرایی شد.</span></strong></p>

علی رضا مجاهدی در گفتگویی اظهار داشت: سیاست کلی کتابخانه های عمومی حول محور "خواندن" تنظیم شده است و از ابتدای سال جاری اقداماتی در جهت عملیاتی شدن این سیاست در شهرستان کلاله، انجام گرفت.

وی افزود: در سال 95 برآنیم که با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت و نیز بالابردن جذابیت های کتابخانه ها با محوریت "خواندن" فعالیت های کتابخانه های عمومی را متمرکز کنیم.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کلاله تاکید کرد: سیاست یاد شده بر 5 اصل حاکم است که هدف کلی این اصول ترویج سبک مطالعه محوری در زندگی افراد است.

مجاهدی ادامه داد: در این راستا دستورالعمل های "کتابخوان ماه" برای کتابخانه های عمومی تنظیم و ارسال شده است که در جهت متمرکز کردن فعالیت های این نهادها می باشد و لازم به ذکر است طرح کتابخوان اردیبهشت ماه در این شهرستان با منابع منتخب "جاذبه و دافعه علی(ع)"، "آنک ان یتیم نظر کرده"، "نیلوفر نیایش" و "هم کلوچه و هم روزنامه" به اجرا در امد.

mojahedi 1

mojahedi 4

وی در ادامه یاداور شد: برای کتابخوان ماه خرداد ماه منابع" انتظار عامیانه، عالمانه، عارفانه"، "مرگ از من فرار می کند"، "سوران سرد اعترافات غلامان" و " رفتیم بالا انار بود" انتخاب شده است.

مجاهدی از جلسات برگزار شده در این راستا نیز خبر داد و گفت: در راستای هدف سال، در نشستی با حضور فرمانداران کلاله و مینودشت، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان گلستان و منتخب شرق گلستان در مجلس، بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و مسلما برای محقق شدن سیاست کلی سال در جامعه هدف، از نظرات و پیشنهادات و مساعت های حاضرین در جلسه بهره برداری خواهیم کرد.

mojahedi 2

mojahedi 3

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار