فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گالیکش:

30 تن برنج فاقد مجوز در گالیکش کشف شد / کشف 138تن برنج فاقد مجوز در سال جاری

1403-08-01 03:08:35
0
10
30 تن برنج فاقد مجوز در گالیکش کشف شد / کشف 138تن برنج فاقد مجوز در سال جاری
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گالیکش از توقيف 30 تن برنج فاقد مجوز در دو عمليات پليسی در ايست و بازرسی تنگراه خبر داد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ غلام‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: مأموران ايست و بازرسی تنگراه در راستای طرح كنترل خودروهای عبوری در دو عمليات، موفق به توقيف دو كاميون حامل برنج فاقد مجوز شدند.

وی ادامه داد: این دو کاميون حامل ۳۰ تن برنج فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال حمل می‌کردند.

به گفته رضایی برنج‌های فاقد مجوز پس از صورت‌جلسه تحويل مراجع ذيصلاح شد.

رضایی خاطرنشان ساخت: از ابتدای سال جاری این پنجمین محموله فاقد مجوز حمل برنج است که در ایست و بازرسی تنگراه کشف و ضبط می‌شود. در چهار محموله گذشته 108 تن فاقد مجوز حمل کشف‌شده است.

کشف 4320 کیلوگرم آرد فاقد مجوز

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گالیکش گفت: همچنين مأموران اين ايست ‌و بازرسی طی عملياتی ديگر موفق به توقيف يک دستگاه كاميون حامل چهار تن و 320 كيلوگرم آرد فاقد مجوز شدند.

وی با اشاره به توقيف كاميون مذكور و دستگيری يک نفر در اين راستا، خاطرنشان كرد: محموله توقیف‌شده نيز پس از صورت‌جلسه تحويل مراجع ذی‌صلاح شد.

رضایی در پايان ضمن تأکید بر عزم راسخ پليس و دستگاه قضائی در برخورد با عوامل توزيع قاچاق كالا، خاطرنشان كرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماكن توزيع قاچاق كالا را در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسی 110 گزارش كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار