بی حرمتی نسبت به نمادهای عاشورایی؛

گستاخی بی‎شرمانه روزنامه‌نگار اصلاح طلب زن به مقدسات شیعیان + عکس

1403-08-01 03:08:38
0
60
گستاخی بی‎شرمانه روزنامه‌نگار اصلاح طلب زن به مقدسات شیعیان + عکس
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">"شادی صدر" فعال فمنیست اصلاح‌طلبی است که در روزهای گذشته با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش و بی‌حرمتی نسبت به نمادهای عاشورای، جنجال آفرید و موجب شد تا افراد بسیاری نسبت به این اقدام وی واکنش‌های گوناگونی نشان دهند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه دانا؛ حامیان و چهره‌های برجسته اصلاحات در طول تاریخ فعالیت این جریان سیاسی توهین‌های بی‌شرمانه بسیاری نسبت به مقدسات داشته اند که می‌توان اوج آن‌ها را حرمت‌شکنی در عاشورای حسینی سال 88 دانست، اقداماتی که هرچند از سوی مردم به شدت محکوم شده است اما جز موارد انگشت‌شماری، برخورد قانونی قاطع و مناسبی با آ‌ن‌ها نشده است.

"شادی صدر" فعال فمنیست اصلاح‌طلبی است که در روزهای گذشته با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش و بی‌حرمتی نسبت به نمادهای عاشورای، جنجال آفرید و موجب شد تا افراد بسیاری نسبت به این اقدام وی واکنش‌های گوناگونی نشان دهند.

وی همچنین پس از توهین به شعائر حسینی و مواجه با نظرات کاربران در بر بی‌شرمی خود اصرار کرد و در فیس بوکش نوشت: تقدس‌زدایی از امر مقدس و فروریختن هر آنچه مقدس است، جوهرۀ مدرنیته است. شوخی با امر مقدس و تابو زدایی هم جزیی از همین روند مدرن شدن جامعه است.

Golestanema35

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار