امام جمعه کلاله:

با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان تیر دشمن به سنگ خورد

1403-07-03 08:07:37
0
42
با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان  تیر دشمن به سنگ خورد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>امام جمعه کلاله گفت: نمایندگان خبرگان رهبری با انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و با این انتخاب تیر دشمن به سنگ خورد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت‌الاسلام رضا کشیری امام‌جمعه کلاله  در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: باید مواظبت کرد که دنیاطلبی لقمه حرام و شبهه‌ناک را وارد زندگی نکند که آثار مخرب در ترییت فرزندان دارد.

وی افزود: رسیدن به تقوای الهی با دوری از مال حرام و فاصله گرفتن از حرص، دنیاخواهی، حسد و رذائل اخلاقی بدست می‌آید.

امام جمعه  کلاله هم با اشاره به دوران جوانی تصریح کرد: دوران جوانی، گوهری است که باید قدر این روزگار را دانست و فرصت رسیدن به پرهیزکاری را در این دوران با‌ارزش قدر شناخت.

کشیری با اشاره به موضوع جنگ نرم دشمنان گفت: اگر مشکل بیکاری جوانان رفع شود به جرات می‌توان گفت 80 درصد مشکلات فرهنگی جامعه برطرف می‌شود.

وی گفت: درایت اعضای خبرگان در انتخاب شخصی انقلابی و مدافع ولایت آیت‌الله جنتی تحسین‌برانگیز است و با این انتخاب تیر دشمنان باز هم به سنگ خورد.

کشیری اظهار کرد: دیدار یک خانم وابسته به یک روحانی سیاسی محکوم است و باید راه نفوذ دشمن  را بست و با مقاومت و ایستادگی درس جهاد اکبر به مردم یادآور شد.

امام جمعه کلاله با اشاره به زمان برداشت گندم گفت: پرداخت زکات همانند نماز واجب است و یک واجب شرعی است که باید کشاورزان  برای پاکی مال خود زکات را بپردازند و در شهرستان 81 یتیم داریم که باید به آنان توجه کرد و کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی دارد کمک‌های مردم را به این افراد قبل از ماه مبارک رمضان برساند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار