از سوی جوانان کلاله‎ای انجام شد؛

انتقاد از برگزاری همایش مجلل تجلیل از خیرین سلامت کلاله + تصاویر

1403-07-03 08:07:39
0
46
انتقاد از برگزاری همایش مجلل تجلیل از خیرین سلامت کلاله + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">همایش تجلیل از خیرین سلامت کلاله که با کمکهای خود در ساخت بیمارستان کلاله، کار ساخت آن را سریعتر کرده بودند در شهرستان گنبد کاووس و با انتقاد جمعی از جوانان کلاله ای روبرو گردید.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اترک، همایش تجلیل از خیرین سلامت کلاله که با کمک های خود در ساخت بیمارستان کلاله، کار ساخت آن را سریعتر کرده بودند در شهرستان گنبد کاووس و در یک مکان مجلل برگزار گردید و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی موجب ناراحتی برخی از جوانان کلاله ای شد.

جمعی از این جوانان در تماس با ما عنوان کردند : کسی منکر تقدیر از کسانی که توانایی مالی خود را صرف کارهای عام المنفعه کرده اند، نیست ولی آیا معنی تقدیر این است که مراسمی آنچنانی و در مکانی اشرافی و با هزینه های آنچنانی باید صورت بگیرد؟

hkhayer1

hkhayer2

وقتی در شهر و شهرستان ما هستند کسانی که شاید نانی برای خوردن ندارند و یا به نان شب محتاجند، آیا این نوع هزینه کردن، اصراف نیست؟

ای کاش مسئولین برگزار کننده هزینه های این مراسم را صرف امور خیریه می کردند که خود این خبر هم باز خورد بسیار خوبی در استان و کشور داشت و قطعا خیرین نیز این حرکت را تایید می کردند.

امیدواریم مسئولین برگزار کننده به این امر به معروف و نهی از منکر ما جوانان عمل کنند تا در پیشگاه حضرت حق، سربلند و پیروز باشند./ جمعی از جوانان کلاله ای

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار