در پی خرابی سایت اینترنتی ثبت‌نام رخ داد؛

سردرگمی ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان / لزوم تمدید مهلت ثبت‌نام احساس می‌شود

1403-07-03 09:07:32
0
41
سردرگمی ثبت‌نام کنندگان آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان / لزوم تمدید مهلت ثبت‌نام احساس می‌شود
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">از صبح امروز خرابی سایت اینترنتی ثبت‌نام آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان موجب سردرگمی ثبت‌نام کنندگان شده است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، ثبت‌نام شرکت در آزمون استخدامی 116 نفر (31 زن و 85 مرد) در بیمارستان‌های کلاله و مینودشت، کلینیک تخصصی کلاله، گالیکش از ساعت 8 صبح روز 29 اردیبهشت‌ماه آغازشده و قرار بود تا ساعت 22 امشب چهارشنبه 5 خردادماه ادامه داشته باشد.

ازآنجایی‌که معمولاً اکثر ثبت‌نام کنندگان در کشور ما این امر را در روز پایانی انجام می‌دهند از ساعت 10 صبح امروز سایت ثبت‌نام آزمون استخدامی بیمارستان‌های شرق گلستان به نشانی www.tarahansepid.ir خراب است و باعث سردرگمی و نگرانی بسیاری در کافی‌نت‌ها شده است.

این افراد برای ثبت‌نام در این آزمون مبلغ 300 هزار ریالی را واریز کرده‌اند اما به دلیل خرابی سایت نمی‌توانند ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند.

لازم است مسئولین برگزاری و ثبت‌نام این مشکل را در ساعات پایانی ثبت‌نام رفع کنند یا مهلت ثبت‌نام را افزایش دهند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد تاکنون بیش از 8 هزار نفر برای این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که نشان از آمار بالای بیکاری جوانان شرق گلستان است.

همچنین شنیده‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد با توجه به حجم بالای ثبت‌نام کنندگان این خرابی عمدی بوده تا بر تعداد ثبت‌نام کنندگان افزوده نشود.

حال با پرداخت مبلغ 300 هزار ریالی و جا ماندن تعداد زیادی از ثبت‌نام لزوم تمدید مهلت ثبت‌نام احساس می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار