حواشی همایش تجلیل از خیرین سلامت:

از تجلیل خیر سلامت از همسرش تا ترک معنادار همایش توسط ...

1403-07-03 09:07:30
0
45
از تجلیل خیر سلامت از همسرش تا ترک معنادار همایش توسط ...
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">خیر سلامت شهرستان کلاله با اهدای لوح سپاس از بردباری و زحمات همسرش تقدیر و تشکر کرد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، همایش تجلیل از خیرین سلامت در تالار حاجی زاده گنبد برگزار شد که در عین باشکوه بودن، حواشی جالبی نیز با خود همراه داشت.

این همایش از ساعت 20 شروع شد و تا ساعت 23 ادامه یافت و یکی از نکات قابل توجه این همایش تعدد حضور پیش بینی نشده حضار بود که در مجموع جمعیتی بالاتر از 700 نفر را تشکیل می داد.

khayerin 1

khayerin 2

khayerin 3

 مجری برنامه که خود خبرنگار است، پس از سخنانی خواست تا نقش رسانه در گرفتن اعتبارات از وزیر کشور برای ادامه ساخت فاز دوم بیمارستان کلاله را با پخش مصاحبه ای با قاضی زاده هاشمی نشان دهد که عدم هماهنگی باعث تاخیر نیم ساعته در پخش کلیپ شد.

khayerin 4

khayerin 5

در خلال این همایش بصورت غافلگیرانه مجری از شهرام غراوی نماینده حوزه شرق گلستان خواست تا در جایگاه سخنرانی حاضر شود و وی نیز با حضور در جایگاه به غافلگیری خود اذعان کرد و در سخنان خود از اینکه خود نیز جزوی از خانواده خیرین است، گفت.

khayerin 12

اسماعیل غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین سلامت کشور نیز یکی از مهمانان این همایش بود که در سخنرانی خود به بخشی از فعالیت های مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و از برنامه های آتی خود در استان گلستان خبر داد که بخشی از آن را باید دانشگاه علوم پزشکی گلستان متقبل شود و در هنگامی که سخن از تامین بخشی از اعتبارات توسط دانشگاه مطرح شد، دکتر عموزاد معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه لبخندی زد که غنیان با متوجه شدن این لبخندها بر اینکه دکتر عموزاد باید بخشی از اعتبارت را متحمل شود تاکید کرد.

khayerin 13

از این قضایا که بگذریم، نوبت به تجلیل از خیرین سلامت شد که اولین خیری که از وی تجلیل شد حاج یحیی روحی بود که انصافا در ساخت فاز دوم بیمارستان کلاله از هیچ تلاشی دریغ نکرد و مبلغ قابل توجهی اعتبار را برای این امر از خیرین جمع آوری کرد.

khayerin 31

خیرین تک به تک معرفی و در جایگاه حاضر می شدند که مجری از یک خانم نامبرد، چند باری نام این خانم نامبرده شد تا اینکه متوجه شدیم این خانم همسر حاج یحیی روحی است و این مرد به پاس صبر و شکیبایی و مساعدت های همسرش از جایگاه به پایین آمد و با اهدای لوح سپاس از این خانم قدردانی و تشکر کرد.

تجلیل از حضار به پایان رسید و یکی از حضار که نماینده جمعی از افراد که در این امر سهم کوچکی داشته اند، قبل از صرف شام بصورت معناداری همایش را ترک کرد(انتظار می رفت از این مجموعه نیز تقدیر و تشکر می شد).

این همایش با صرف شام و خواندن دعا به پایان رسید و زمان، زمان دیدارهای افراد با مسئولین و رایزنی های مختلف بود و به هر گوشه ای که نگاه می کردیم تعدادی اطراف نماینده، تعدادی اطراف فلان مسئول و ... جمع شده بودند.

khayerin 6

khayerin 7

khayerin 8

khayerin 9

khayerin 10

khayerin 11

khayerin 14

khayerin 16

khayerin 17

khayerin 18

khayerin 18

khayerin 19

khayerin 20

khayerin 21

khayerin 22

khayerin 23

khayerin 24

khayerin 25

khayerin 26

khayerin 27

khayerin 28

khayerin 29

khayerin 30

khayerin 32

khayerin 33

khayerin 34

 

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار