«سید نجیب حسینی» برای انتخابات دوره بعد مجلس اعلام حضور کرد + تصاویر

1403-07-03 09:07:28
0
46
«سید نجیب حسینی» برای انتخابات دوره بعد مجلس اعلام حضور کرد + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">«سید نجیب حسینی» با تاکید بر حفظ وحدت خاطر نشان کرد: وحدت به وجود آمده حتما روزی منتج به نتیجه خواهد شد؛ در سال چهارم با همین جمع برای مردم تصمیم خواهیم گرفت و قطعا با وحدت، صفا و صمیمیت حضور فعال و قوی در عرصه خواهیم داشت.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از مینوخبر، پانزدهمین سالگرد شهادت «سید منصور حسینی» نماینده فقید شرق استان گلستان در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مسجد جامع مینودشت برگزار شد.

«سید نجیب حسینی» در این مراسم با تبریک نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی (عج) و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، گفت: امروز اگر دور هم جمع شده ایم نتیجه رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همچنین به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردهم آمده ایم.

وی افزود: نظام مقدس ما به واسطه حقانیتش مورد هجمه همه ملت ها به ویژه استکبار جهانی قرار دارد و آن چه ایران را به نسبت سایر کشور ها متمایز کرده است حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و ... علی الخصوص حضور پرشور در انتخابات های مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

minookhabar46 2

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه هدف گردهمایی امروز را در وهله اول گرامی داشت نماینده فقید منطقه در مجلس ششم عنوان کرد و تصریح کرد: مردم و دوستداران این شهید پس از 15 سال چنان وفاداری می کنند که خانواده «حسینی» تا ابد مدیون شما خواهد بود.

وی هدف دوم از تشکیل این مراسم را تقدیر و تشکر از یاران و همراهانش در هر دو مرحله انتخابات اخیر بیان کرد.

حسینی با اشاره به حضور شکوهمند مردم در انتخابات 7 اسفند و 10 اردیبهشت و لبیک به ندای مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری، خاطر نشان کرد: شما با حضور خود توانستید مصداق واقعی حماسه سیاسی را رقم بزنید و با این حماسه سازی نشان دادید در تمام لحظات کنار انقلاب و رهبری هستید.

کاندیدای دهمین دوه مجلس شورای اسلامی با بیان این که از دی ماه سال 93 کار انتخاباتی خود را آغاز کرده است، یادآور شد: نزدیک به 14 ماه به صورت شبانه روزی برای هموار کردن مسیر 4 ساله خدمت با جمعی که در کنارم بودند، تلاش کردیم و امروز شاکرم که از تمام ظرفیت های موجود منطقه در زیر چتر اخلاق و قانون نظام جمهوری اسلامی استفاده کردیم.

وی با بیان این که هدف اصلی خود را توسعه و آبادانی منطقه قرار داده بودم، گفت: این هدف جزو آرزوهای یکایک مردم منطقه بود که در 4 سال گذشته در خاموشی قرار داشت.

«سید نجیب حسینی» ایجاد اشتغال پایدار در منطقه را از دیگر برنامه های اصلی انتخاباتی خود در این دوره اتخابات عنوان کرد.

وی با نقل این جمله از امام خمینی (ره) که فرموده بودند «ما مامور به وظیفه هستیم نه نتیجه»، عنوان کرد: وجدانم راحت است که در این راه خطیر از هیچ کوششی دریغ نکردیم.

کاندیدای ناکام این دوره انتخابات مجلس خاطر نشان کرد: در این انتخابات نتیجه ای ارزشمند به دست آمد که آن وحدت و همگرایی نیروهای دلسوز انقلاب بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان این که 20 سال از شهرستان های همجوار عقب هستیم، تاکید کرد: رمز ساخت منطقه وحدت در گرو همدلی است.

وی با بیان این که عده ای با کمال بی انصافی چه در این دوره و چه در دوره گذشته دست به تخریب های عمیقی زدند، اظهار داشت: اعتقادم این است که مدم ما هوشیار هستند و به موقع تصمیم لازم را خواهند گرفت.

حسینی ادامه داد: مسئولیت نمایندگی مسئولیت سنگینی است که از دوش من برداشته شده است؛ هر چند اعتقاد دارم در هر نقطه ای که باشم خود را مدیون شما می دانم.

وی گفت: شعار «وحدت، آرامش، آسایش و پیشرفت» دادیم؛ سعادت دنیوی و اخروی شما را در همین 4 کلمه می دانم و باید الگوی ما قرار گیرد.

«سید نجیب حسینی» تاکید کرد: برای ادای تکلیف آمده بودم و تمام تجربیات و دانسته های خود را پای انتخابات گذاشتم تا بتوانم گره ای از مشکلات شما باز کنم.

وی تصریح کرد: در هر عرصه ای سرباز فداکار رهبر و خدمتگذاری پر تلاش برای ملت ایران خواهم بود.

کاندیدای دهمین دوه مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از کسانی که روز 10 اردیبهشت در خانه های خود نشستند و پای صندوق های رای حاضر نشدند، بیان کرد: این افرا به 4 سال آینده جوانان خود اندیشه نکردند؛ گفته بودیم که نتیجه در انتخابات با حضور 100 درصدی حاصل خواهد شد.

وی با بیان این که این افراد باید در تصمیمات خود تجدید نظر کنند، از یکایک مردم حوزه انتخابیه، کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس، علمای منطقه، حجت الاسلام کرامتلو _ که به زعم وی در مرحله دوم برای وحدت در منطقه تلاش کرد _، فرمانداران، اعضای هیئات اجرایی و ... تقدیر و تشکر کرد.

اعلام حضور برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

و اما مهم ترین بخش سخنان نماینده پیشین منطقه در مجلس شورای اسلامی در بخش آخر سخنرانی وی مطرح شد.

«سید نجیب حسینی» با تاکید بر حفظ وحدت خاطر نشان کرد: وحدت به وجود آمده حتما روزی منتج به نتیجه خواهد شد؛ در سال چهارم _ منظور چهارمین سال فعالیت مجلس دهم _ با همین جمع برای مردم تصمیم خواهیم گرفت و قطعا با وحدت، صفا و صمیمیت حضور فعال و قوی در عرصه خواهیم داشت.

دشمن از روحیه شهادت طلبی و ایثار هراس دارد

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسین حسینی» امام جمعه شهرستان مینودشت دیگر سخنران مراسم امروز بود.
امام جمعه شهرستان مینودشت گفت: تجربه نشان داده است که در هر مقطعی از تاریخ که روحیه شهادت طلبی و ایثار در میان جامعه وجود داشته است دشمن در هراس بوده و به خود اجازه تجاوز و حتی فکر به آن را هم نمی دهد.

minookhabar46 2

حجت الاسلام حسینی خدا مداری، آزاد اندیشی و ایستادگی در برابر ظالم و ولایتمداری را از ابعاد فرهنگ شهادت برشمرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر ما امروز در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم بر اساس شعار «هیهات من ذله» ای است که امام حسین (علیه السلام) در کربلا سر دادند.

امام جمعه شهرستان مینودشت استکبار را همانند سگی دانست که اگر در مقابلش فرار کنید به تعقیب تان خواهد پرداخت و از این رو باید مقابلش ایستادگی کرد. همچون 8 سال دفاع مقدس و تحریم هایی که پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: الحمدلله امروز از چنان اقتداری برخوردار هستیم که دشمن از ما هراس دارد.

حجت الاسلام حسینی ولایتمداری را ایستادگی و تبعیت کردن از ولی فقیه و نایب بر حق امام زمان (عج) امام خامنه ای دانست.

شایان ذکر است؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین «محمد سبحانی» امام جمعه شهرستان گنبد، حجت الاسلام والمسلمین «عباسعلی کرامتلو» نماینده شرق گلستان در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی، «اسرافیل وزیری» فرماندار مینودشت، غلامعلی شهمرادی، علی خسروی و محمد علی حدادی از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم شرق گلستان حضور داشتند.

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

minookhabar46 2

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار