طی نامه ای انجام شد؛

تهدید ساکنین مسکن مهر توسط شرکت تعاونی در مراوه تپه! + سند

1403-07-03 09:07:26
0
42
تهدید ساکنین مسکن مهر توسط شرکت تعاونی در مراوه تپه! + سند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">شرکت تعاونی مسکن مهر مراوه تپه برای اعضای این شرکت، نامه تهدید آمیز ارسال کرد که باید مبلغ 30میلیون ریال بابت تسویه با شرکت تعاونی پرداخت کنند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از راه اترک، چندین نفر از ساکنین مسکن مهر مراوه تپه نامه ای را برای این سایت ارسال کردند که به صورت دستویس و با مهر شرکت تعاونی مسکن مهر برای آنها ارسال شده و به نحوی آنها را تهدید کرده است که باید مبلغ 30میلیون ریال بابت تسویه با شرکت تعاونی پرداخت کنند وگرنه کار آنها به دادگاه کشیده خواهد شد و باید هزینه های بیشتری پرداخت نمایند.

mehr2

این درحالی است که بسیاری از ساکنین مسکن مهر سالها قبل آنهم برای نشستن در این خانه ها با این شرکت تسویه کرده تا توانسته بودند کلید خانه را تحویل بگیرند.

یکی از ساکنین مسکن مهر که این نامه تهدید آمیز به دست او رسیده است در تماس با راه اترک گفت: من در خرداد ماه سال 1391 جهت رفتن به خانه ام در مسکن مهر به شرکت مراجعه کردم و شرکت به من گفت تا تسویه نکنید کلید خانه به شما تحویل نخواهد شد.بنده نیز مقدار باقیمانده از آورده خود را به شرکت تحویل دادم تا آنها برگه تسویه من را امضاء کرده و کلید خانه را به من تحویل دادند.

یکی دیگر از ساکنین نیز گفت: بنده در تعجبم که مبلغ وام ما از 20 میلیون تومان به 25 میلیون تومان رسید و این درحالی بوده که پیمانکار باید با همان 20 میلیون تومان خانه های ما را آماده کند. حالا چه شده که نه آن 20 میلیون و نه آن 5 میلیون تومان اضافه نتوانسته است باعث تسویه خانه ها شود.

وی ادامه داد: آن موقع گفتند 5 میلیون اضافه بابت کارهای سند و خرید زمین دریافت شده است، پس حالا این چه حرفی است. اگر اینگونه است پس چرا برای بقیه شهرستانها این گونه نیست؟

او می گوید: حدود 6 میلیون تومان ما با شرکت تسویه کردیم که با 5 میلیون وام می شود 11 میلیون تومان و اگر این 3 میلیون تومان دیگر را هم بگیرند، می شود 14 میلیون تومان که این مبلغ از هیچ شهرستان دیگری در استان گرفته نشده است!!

قزل یکی از ساکنین دیگر این مسکن می گوید: ما مطمئن نیستیم که این پرداخت هم پرداخت آخر باشد.

ساکنین در خصوص عدم شفافیت برنامه های مسکن مهر بارها و بارها با مسئولین وقت و فرمانداران وقت شهرستان موضوع خود را مطرح کرده اند ولی هنوز وضعیت مسکن مهر مراوه تپه مشخص نیست.

خیلی از خانه ها هنوز نقص دارند و برخی از خانه ها نیز به تازگی نشست کرده اند.

موضوع هزینه ی بسیار بالایی که پیمانکار با نظارت شرکت در مسکن مهر به صورت نیمه کاره انجام داد و آن را رها کرد هنوز مانده و هزینه آن بر روی ساکنین سرشکن شد ؟

ساکنین مسکن مهر مراوه تپه از همه مسئولین شهری و شهرستانی و استانی و کشوری درخواست کمک برای حل موضوع و بررسی هزینه های انجام شده در این پروژه ملی را دارند.

جمعی از ساکنین مسکن مهر مراوه تپه

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار