امام جمعه کلاله در مراسم صبحگاه مشترک 3 خرداد:

عربستان ستون پنجم آمریکا و صهیونست است/ حفظ نظام از جنگ سخت تر است

1403-07-03 09:07:29
0
40
عربستان ستون پنجم آمریکا و صهیونست است/ حفظ نظام از جنگ سخت تر است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: امروز حفظ نظام و اسلام از جنگ نیز سخت تر است و این در حالی می باشد که عربستان به عنوان یک کشور اسلامی ستون پنجم آمریکا و صهیونیست شده است.</span></strong></p>

حجت السلام رضا کشیری در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی 3 خرداد ماه با بیان اینکه حفظ نظام و اسلام از جنگیدن نیز سخت تر است، اظهار داشت: امروز عربستان به عنوان یک کشور اسلامی به ستون پنجم آمریکا و صهیونست در کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: فتح خرمشهر پیامدهای مختلفی داشت که تغییر توازن سیاسی و نظامی به نفع ایران، افزایش ماهیت تهاجمی ایران و افزایش نگرانی های دشمنان از جمله مهمترین آنها بود.

امام جمعه کلاله در تشریح سخنان خود گفت: پس از فتح خرمشهر بسیاری از رویکردهای دشمن بخصوص آمریکا تغییر کرد و آنها در صدد بودن با دادن امتیاز به ایران و در پی آن آتش بس، باعث تنش بیشتر در منطقه شوند.

وی اشاره ای به خوی و منش پیامبر بزرگ اسلام داشت و تصریح کرد: با برنامه ریزی دشمنان اسلام، امروز شاهد جنگ و خونریزی در کشورهای اسلامی با نام اسلام هستیم و این در حالی است که هر عقل سلیمی به اینکه پیروان این پیامبر بزرگ دست به چنین جنایاتی نمی زنند، پی برده و خواهد برد.

کشیری تاکید کرد: در زمانی که دشمن، دشمنان اسلام را برای ازبین بردن مسلمانان تجهیز می کند، می طلبد که همه در راه ولی فقیه حرکت کنیم و اگر غیر از این باشد به سرانجام نخواهیم رسید.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار