نماینده مردم شرق استان گلستان:

تحقق منویات مقام معظم رهبری با کاهش وابستگی نفتی امکان پذیر است

1403-07-03 10:07:33
0
51
تحقق منویات مقام معظم رهبری با کاهش وابستگی نفتی امکان پذیر است
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">نماینده مردم شرق استان گلستان گفت: تحقق به منویات مقام معظم رهبری با کاهش وابستگی نفتی امکان پذیر است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از گلستان ما، شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم مینودشت در مجلس در دیدار با فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم منویات معظم اله را محقق سازیم باید وابستگی نفتی را در کشور کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید یک راهبرد مشخص در این مسیر برای کشور طراحی کنند که در این راهبرد درآمد و هزینه استان در آن دیده شود.

نماینده مردم شرق استان گلستان بیان داشت: در کنار برنامه‎محوری اجرای محوری باید در دستور کار نمایندگان مجلس قرار بگیرد چرا که زمانی برنامه مهم است مه مدیران رده بالای استان بتوانند این برنامه‎ها را اجرا کنند.

کوسه غراوی با بیان اینکه برنامه‎ریزی در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی باید به درستی صورت بگیرد، افزود: با همگرایی و هم سویی می‎توانیم به سمتی برویم که دغدغه‎های مقام معظم رهبری را کم کنیم.

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس با یک همگرایی در راستای کاهش وابستگی نفتی می‎توانند یک رزومه خوبی از خود در مجلس دهم بجای بگذارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار