امام جمعه موقت کلاله:

دشمنان می دانند که ایران شسکت ناپدیر است

1403-07-03 10:07:25
0
59
دشمنان می دانند که ایران شسکت ناپدیر است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام، گفت: دشمنان قدرت و توان رزمی فرزندان ایران اسلامی را دیدند و فهمیدند که ایران شکست ناپذیر است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام مهدی نیا امام جمعه موقت کلاله در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله با بیان اینکه وجود حیا در انسان از ایمان اوست، اظهار داشت: رسیدن به تقوای الهی وقتی میسر می شود که آدمی جوارح خود را از آنچه موجب فساد می شود، حفظ کند.

وی این دنیا را پست دانست و تصریح کرد: این دنیا به کسی وفا نکرده و نمی کند و آدمی باید وقتی در قدرت و مسولیت قرار گرفت بداند باید در کمک به مظلومین تلاش کند و در انجام کا، رضایت خدا را در نظر بگیرد.

مهدی نیا راههای قرب به خدا را تشریح کرد و گفت :  اقامه نماز ،نیکوکاری و  مهربانی به پدر و مادر ، دوری از حسد ، عجب و تکبر و... راه رسیدن به خداست.

امام جمعه موقت کلاله در ادامه با تبریک میلاد امام مهدی(عج) گفت: وعده خدا با ظهور مهدی (عج) برای حکومت الهی و گسترش عدالت در جهان محقق می شود ومومنین باید بستر ها را برای ظهور املم مهدی )ع( فراهم سازند.

namaz1

حجت الاسلام مهدی نیا از حماسه های رزمندگان در سوم خرداد ۱۳۶۱یاد کرد و گفت: رزمندگان دلیر ایران با رشادت های فراوان و فتح خرمشهر توانستند ضربه ای مهلک به دشمنان اصلی، امریکا و حامیان وارد کنند.

مهدی نیا ادامه داد: دشمنان قدرت و توان رزمی فرزندان ایران اسلامی را دیدند و فهمیدند که ایران شکست ناپذیر است و همه بدانند هر آنچه داریم از ثمره خون شهدا است.

امام جمعه موقت کلاله اظهار داشت: امروز  سربازان گمنام در داخل و خارج از مرزهای کشور در جهت حفظ نظام اسلامی در مسیر شهدا گام بر می دارند  و تلاش بر این است تا این امنیت و سربلندی در کشور حفظ شود .ش

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار