در پی توفیق نسبی کاروان کلاله در المپیاد ورزشی

مدیر آموزش و پرورش کلاله: موازی کاری دستگاه ها و ادارت باعث عدم موفقیت ها می شود

1403-07-03 10:07:26
0
52
مدیر آموزش و پرورش کلاله: موازی کاری دستگاه ها و ادارت باعث عدم موفقیت ها می شود
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیر آموزش و پرورش کلاله گفت: بسیاری از دستگاه ها و ادارات به جای اینکه در کنار آموزش و پرورش جهت بالفعل کردن استعدادهای دانش آموزان باشند، با موازی کاری خود باعث عدم موفقیت شهرستان در سطوح بالاتر می شوند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، المپیاد ورزشی مدارس استان گلستان با  توفیق نسبی کاروان ورزشی شهرستان همراه بود.

علت این موضوع را از اسماعیل تقی زاده مدیر آموزش و پرورش کلاله جویا شدیم و وی در پاسخ گفت: در شهرستان کلاله بخصوص در دانش آموزان استعدادهای ورزشی زیادی دیده می شود که نیازمند حمایت است تا بالفعل شود.

وی افزود: هم اکنون می توانیم موارد متعددی از دانش اموزان را نام ببریم که در عرصه های شهرستانی، استانی و کشوری حاذز عناوین برتر ورزشی شده اند.

مدیر اموزش و پرورش کلاله در ادامه پاسخ به سوال اولیه تصریح کرد: همانطور که گفتیم در آموزش و پرورش ظرفیت های زیادی وجود دارد که نیازمند توجه مسئولین است و با توجه به اعتبارات کم اموزش و پرورش، این اداره به تنهایی قادر به استفاده از این ظرفیت ها نیست و نیازمند مساعدت دیگر ادارت و دستگاه ها هستیم.

تقی زاده تاکید کرد: اما متاسفانه برخی دستگاه ها به جای مساعدت و در کنار اموزش و پرورش بودن، موازی کاری را محور کاری خود قرار داده اند در صورتی که می توان با همکاری بین دستگاه ها در سطوح مختلف به موفقیت های بزرگی دست یابیم.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش با کمبود بودجه و فضا مواجه است و می طلبد دیگر دستگاه ها در راستای شعار سال تنها با گفتار از این اداره حمایت نکنند و این حمایت گفتاری را به عمل نزدیک کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار