پای درد و دل دانشجویان خوابگاهی؛

از تهدید با چاقو تا دزیده شدن اموال دانشجویان در اطراف کوی دانشگاه

1403-08-01 09:08:38
0
11
از تهدید با چاقو تا دزیده شدن اموال دانشجویان در اطراف کوی دانشگاه
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های کوی دانشگاه از نبود امنیت در اطراف این خوابگاه گلایه کرد و گفت: وجود این مشکلات و تهدیدها در اطراف خوابگاه هم جان دانشجو را به خطر می‌اندازد و هم اموالش را.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از خبرگزاری دانشجو، یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های کوی دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص وضعیت صنفی این خوابگاه‌ها گفت: یکی از مشکلات اساسی که دانشجویان همواره با آن مواجه هستند، بحث امنیت در خوابگاه کوی و سطح شهر است؛ که این بحث بسیار جدی است.

وی افزود: بار‌ها به مسئولین دانشگاه گفته شده که با نیروی انتظامی تفاهم نامه‌ای داشته باشیم که ایستگاه یا کیوسکی در اطراف خوابگاه‌های کوی ایجاد کنند، تا امنیت دانشجویان تامین شود؛ اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

این دانشجو خاطرنشان کرد: اتفاقات زیادی در این خصوص رخ می‌دهد؛ از دزدیده شدن لب تاب دانشجویان تا تهدید با چاقو که هر چند روز یک بار اتفاق می‌افتد و این مسئله به دانشجویان ضربه وارد می‌کند ؛ هم جان دانشجو به خطر می‌افتد و هم اموال او را می‌برند.

وی در خصوص مشکل اینترنت خوابگاه کوی دانشگاهی گفت: یکی از مشکلاتی که همه دانشجویان با آن درگیر هستند، اینترنت کوی دانشگاه است، چون اکثریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند، نیاز به اینترنت دارند، اما هنوز این مشکلات برطرف نشده است.

این دانشجوی ساکن خوابگاه‌های کوی دانشگاه در خصوص وضعیت تغذیه دانشجویان کوی دانشگاه گفت: اوضاع غذا‌هایی که در کوی دانشگاه توزیع می‌شود، نسبت به قبل خیلی بهتر شده، اما کیفیت هم چنان مشکل دارد؛ که مسئولین دانشگاه باید به این قضیه رسیدگی کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار