اخبار ارسالی:

جشن"الفبا" در کلاله برگزار شد+تصاویر

1403-07-03 10:07:24
0
51
جشن"الفبا" در کلاله برگزار شد+تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مسئول کانون پرورشی فکر کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله از برگزاری جشن"الفبا" در این مرکز خبر داد.</span></strong></p>

زینب سنچولی در گفتگویی اظهار داشت: این جشن با حضور 120 دانش اموز پایه اول و با هدف جذابیت بخشیدن علم آموزی و باسواد شدن به این دانش آموزان، برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور خانواده های این دانش آموزان و جمعی از معلمان و مسئولین همراه بود، با اجرای برنامه های مختلف نمایشی، شعر خوانی، سرود همگانی و اجرای برنامه نامه ای به معلمم توسط دانش اموزان، دانش آموزان سواد آموخته لحظات خوشی را تجربه کردند.

مسئول کانون پرورشی فکر کودکان و نوجوانان شهرستان کلاله تاکید کرد: بخشی از این جشن شامل سخنرانی مسئولین اموزش و پرورش بود که در این سخنرانی به نکات مفیدی جهت اهمیت علم اموزی و نقش خانواده ها در بهبود تعلیم و تربیت دانش اموزان اشاره شد.

وی در پایان برگزاری چنین جشن هایی را مفید و مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: تجربه چنین مراسماتی باعث تغییر رویکرد دانش آموزان نسبت به تحصیل و علم آموزی می شود و این مراسمات به نوبه خود مشوقی برای دانش اموزان خواهد بود.

alefba 1

alefba 2

alefba 3

alefba 4

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار