یاداشت:

امام خمینی(ره): شکی نداریم که بهائیان جاسوس و توطئه گر هستند

1403-07-03 10:07:28
0
39
امام خمینی(ره): شکی نداریم که بهائیان جاسوس و توطئه گر هستند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">آنچه مسلم است تخلفات اخیر برخی از حامیان فتنه ی 88 همچون فائزه هاشمی در دیدار با عناصر فرقه ضاله بهائیت ، جرم کوچکی نیست</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، آنچه در ادامه آمده یاداشتی از کاربران سایت کلاله خبر در واکنش به هنجار شکنی فائزه هاشمی در دیدار با سر راس های بهایت است.

آنچه مسلم است تخلفات اخیر برخی از حامیان فتنه ی 88 همچون فائزه هاشمی در دیدار با عناصر فرقه ضاله بهائیت ، جرم کوچکی نیست و از دستگاه قضایی و نهادهای مرتبط انتظار می رود که جهت حفظ امنیت و شانیت نظام اسلامی با چنین اشخاصی برخورد قانونی نمایند.

دیدار با عناصر فرق ضاله، بدون شک اقدامی ضد نظام جمهوری اسلامی ایران است و سناریویی مذبوح در کمرنگ کردن خطوط قرمز نظام به شمار می‌رود.

براستی اگر هر چه زودتر در برابر این قبیل تحرکات از سوی این عناصر که به دهن کجی به ارزشهای اسلامی و قانون اساسی است صورت نپذیرد باید منتظر بود که وی هر روز تابوشکنی جدیدی را رقم بزند.

قطعا کوتاهی در برابر هنجارشکنی های او  فرصتی به وی داده تا در گفتگو با یک رسانه ضد انقلاب در توجیه اقدام خود عنوان کند که «امیدوارم این مقدمه‌ای باشد برای این که افکار عمومی از قدرت خودش استفاده کند و دولت را وادار به حمایت از این فرقه ضاله کند.»

به نظر می رسد که ضرورت یادآوری و بازخوانی بندهای قانونی در جمهوری اسلامی ایران این روزها بیش از هر چیز برای برخی چهره ها از اولویت مهمی برخوردار است.

به موجب اصل سیزده قانون اساسی، بهائیان جزو اقلیت‌های دینی در ایران شمرده نمی‌شوند و در انجام مراسمات خود آزاد نیستند و نیز طبق اصل چهاردهم قانون اساسی نیز به دلیل اینکه بهائیان بر ضد اسلام و انقلاب اسلامی در ایران فعالیت دارند و جاسوس استعمارگران هستند، لازم نیست طبق عدل و قسط اسلامی با آن‌ها رفتار شود و حتی چون بهائیان بر طبق دستور عبدالبهاء بر خلاف قانون اساسی کشور ایران عمل می‌کنند، هیچ عذری از آن‌ها مقبول نیست.

شاید این گریز کوتاه بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با گفته بنیان گذار انقلاب اسلامی رنگ و بوی متفاوتی پیدا کند که فرمود: شکی نداریم که بهائیان جاسوس و توطئه گر هستند.

ارسالی توسط (ر.د) از کلاله

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار