در شورای اداری کلاله مطرح شد:

احداث 6 مدرسه در شهرستان کلاله/ اعزام 7 اتوبوس زائر به مرقد امام راحل(ره)

1403-07-03 10:07:21
0
41
احداث 6 مدرسه در شهرستان کلاله/ اعزام 7 اتوبوس زائر به مرقد امام راحل(ره)
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله گفت: 6 مدرسه با مشارکت خیرین مدرسه ساز با نظارت و مشارکت سازمان نوساری،توسعه و تجهیز مدارس گلستان در کلاله در حال احداث است.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، اسماعیل تقی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهارداشت: امسال 13 نفرازدانش آموزان شهرستان کلاله به مسابقات کشوری فنی حرفه ای راه پیدا کردند که یکی از دانش آموزان این جمع از دبیرستان عفاف کلاله موفق به کسب رتبه برتر کشوری را در رشته طراحی و دوخت گردید.

تقی زاده به احداث ساختمان مدارس جدید نیز اشاره کرد و گفت:هم اکنون شش مدرسه با مشارکت خیرین و با نظارت و مشارکت سازمان نوساری،توسعه و تجهیز مدارس گلستان در کلاله در حال احداث است.

نصرت برزگر نیز با گرامیداشت یاد امام راحل افزود: قیام 15 خرداد 42 سرآغاز نهضت اسلامی بود و فرزندان انقلاب درآن زمان در گهواره بودند و امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را دربهمن 57 به پیروزی رساندند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: همه تلاش ما برای ادامه راه امام خمینی(ره) است و این راه برای مردم تحت زعامت ولایت فقیه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز اظهار داشت: امام خمینی (ره) عبدصالح خدا بود و همه کارهایش درجهت رضای خدا شکل گرفت.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: امام (ره) در جامعیت علمی هم بی نظیر و در فلسفه، فقه، اصول، سیاست و عرفان بی بدیل بود.

وی همچنین گفت: انقلابیگری و روحیه جهادی درنظام تربیتی و آموزشی یک مولفه مهم درمدیریت است و باید بدانیم عزت نزد خداست وکسی به آن دست می یابد که به ولایت تمسک جسته ونردبان قرب الهی را طی کند.

فرمانده سپاه کلاله نیز با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: پاسداران انقلاب اسلامی آماده حضور درهمه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های شهیدان و اجرای اوامر ولایت فقیه هستند.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو افزود: امسال علاقه مندان به حضور درمراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از شهرستان کلاله درقالب هفت اتوبوس به حرم مطهر امام (ره)اعزام می شوند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار