دادستان گالیکش:

صحنه سرقت از طلافروشی گالیکش بازسازی شد/ سارقان دستگیر شده اهل مشهد هستند + تصاویر

1403-08-01 01:08:28
0
15
صحنه سرقت از طلافروشی گالیکش بازسازی شد/ سارقان دستگیر شده اهل مشهد هستند + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>بازسازی صحنه وقوع جرم سرقت از طلافروشی گالیکش صبح امروز با حضور دادستانی این شهرستان و بازپرس مربوطه در محل وقوع جرم و در حضور مردم گالیکش، توسط سردسته سارقین انجام شد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از نیلکوه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش در حاشیه بازسازی صحنه سرقت به خبرنگار نیلکوه گفت: بازسازی صحنه جرم برای به‌یقین رسیدن چگونگی وقوع جرم و شناسایی دقیق متهمان اصلی انجام شد.

nilkooh1230 1

سید عبدالحمید کریمی تعداد متهمین دستگیرشده را دو نفر و اهل مشهد اعلام کرد و افزود: یک متهم دیگر در هنگام درگیری با مأمورین مجروح شده و جان‌باخته است. سارقین بیش از یک ماه در منطقه ما حضورداشته و با دقت سوژه موردنظر خود را انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقین احتمالی و کشف مابقی طلاهایی که احتمالاً به سرقت رفته است، همچنان ادامه دارد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش، صحنه وقوع جرم بازسازی شد تا نکاتی که به کاهش وقوع جرم و همکاری مردم با نیروهای امنیتی لازم است از این طریق به گوش مردم رسانده شود.

کریمی در پایان اظهار کرد: از صنف طلافروشان درخواست می‌کنیم محل کسب خود را به امکانات ایمنی نظیر درب‌های ایمنی و دوربین‌های مداربسته مجهز کنند تا میزان توفیق سارقان را کاهش دهند.

nilkooh1230 1

ولی خسروی صاحب طلافروشی مورد دستبرد قرارگرفته، مقدار طلای مسروقه از مغازه‌اش را 22 کیلو و 250 گرم اعلام کرد و گفت: تاکنون 13 کیلو و 100گرم از طلاهای مسروقه را تحویل گرفته‌ام.

سرقت مسلحانه از یک مغازه طلافروشی در شهر گالیکش شب چهاردهم اردیبهشت واقع شد که با تلاش مأموران انتظامی، دو نفر از سارقان بعد از گذشت چند روز از وقوع سرقت دستگیر شدند و یکی دیگر از سارقین نیز که در جریان درگیری با مأموران ، مجروح شده بود، جان باخت.

شهر گالیکش مرکز شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین‌المللی مشهد - تهران واقع و فاصله آن از گرگان مرکز استان گلستان حدود 120 کیلومتر است.

** با توجه به دستور مقام قضایی « پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه » مجاز به انتشار تصاویر سارقین حین بازسازی صحنه نیست.

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

nilkooh1230 1

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار