مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد کلاله اعلام کرد:

پیش بینی جمع آوری 30 میلیارد زکات در شهرستان کلاله/افتتاح 5 مرکز نیکوکاری در شهرستان

1403-07-03 10:07:30
0
40
پیش بینی جمع آوری 30 میلیارد زکات در شهرستان کلاله/افتتاح 5 مرکز نیکوکاری در شهرستان
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله از پیش بینی جمع اوری 30 میلیارد ریال زکات در شهرستان کلاله خبر داد.</span></strong></p>

آخوند کوچک نژاد در حاشیه همایش زکات در شهرستان کلاله در گفتگویی اظهار داشت: پیش بینی می شود در سال جاری 30 میلیارد ریال زکات در شهرستان کلاله جمع آوری شود.

وی افزود: این مبلغ در سال گذشته 25 میلیارد ریال بود که با این وضعیت نیز این شهرستان در سطح استان و کشور به ترتیب دارای مقام های اول و دوم بود.

مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کلاله تاکید کرد: 80 درصد این مبالغ صرف امور حمایتی از خانواده های تحت پوشش و 20 درصد آن نیز صرف فعالیت های عمرانی و عام المنفعه می شود.

رحیم تیموری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نیز در گفتگویی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش افتتاح متمرکز 5 مرکز نیکوکاری 2 مرکز در شهر و 3 مرکز  در 3 دهستان کنگور، زاوکوه و آقسو و همچنین تحویل احکام 120 عامل زکات است.

وی افزود: در حال حاضر 7500 نفر درقالب 4 هزار خانواده تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هستند.

تیموری اذعان داشت: در حوزه مشارکت های مردمی، خدماتی همچون تهیه سبد کالا، توزیع غذای گرم، حامی یابی برای خانواده ها و برگزاری جشن به منظور تامین اقلام ضروری خانواده ها از برنامه های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کلاله است.

hamayeshzakat 2

hamayeshzakat 3

hamayeshzakat 4

hamayeshzakat 5

hamayeshzakat 6

hamayeshzakat 7

hamayeshzakat 8

hamayeshzakat 9

hamayeshzakat 10

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار