فرمانده انتظامی گرگان خبر داد:

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۲۳ فقره انواع سرقت در گرگان

1403-08-01 03:08:48
0
10
دستگیری سارق محتویات خودرو با ۲۳ فقره انواع سرقت در گرگان
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری سارق محتویات خودرو با ۲۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.</span></strong></p>

به گزارش گلاله خبر، سرهنگ "رضا عسکری" در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو در خیابان فخرالدین اسعد گرگانی، بلافاصله ماموران کلانتری 12 گرگان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند شخصی در حال سرقت از محتویات یک دستگاه خودرو است که با مشاهده ماموران اقدام به فرار از محل وقوع جرم کرد.

سرهنگ عسکری تصریح کرد: متهم با عکس العمل به موقع ماموران و در یک تعقیب و گریز کوتاه پلیسی دستگیر و طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضائی، تحویل پلیس تخصصی شد.

وی افزود: متهم با مواجهه در برابر مستندات و ادله غیرقابل انکار توسط پلیس در نهایت به 23 فقره انواع سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از منزل وی تعدادی ضبط خودرو و مدارک شناسایی و ابزار و آچار آلات سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ عسکری بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی گرگان در خاتمه از مردم خواست تا با مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110یا نزدیکترین یگان انتظامی تماس نگیرند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار