فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد؛

کشف زمین خواری ۴،۲ میلیارد ریالی در نوار مرزی استان گلستان

1403-06-29 01:06:25
0
76
کشف زمین خواری ۴،۲ میلیارد ریالی در نوار مرزی استان گلستان
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده انتظامی گنبدکاووس از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در روستای کرند از توابع بخش مرزی داشلی برون این شهرستان خبر داد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عسگری اظهار داشت: کشف این زمین خواری به مساحت تقریبی ۴۲ هزار مترمربع توسط پلیس آگاهی انتظامی گنبدکاووس در چند روز اخیر صورت گرفته است.

وی گفت: پلیس آگاهی انتظامی گنبدکاووس برحسب ارسال یک فقره پرونده کلاهبردای از سوی دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان مبنی بر زمین خواری به مساحت تقریبی ۴۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در روستای مرزی کرند و پس از بررسی های انجام شده موفق به دستگیری فرد کلاهبردار شد.

سرهنگ عسگری اضافه کرد: فرد کلاهبردار با اسناد جعلی اقدام به تصرف غیرقانونی حدود ۴۲ هزار مترمربع از اراضی ملی نموده بود که پس از بررسی اسناد و تطبیق آن با نقشه های مرجع منایع طبیعی و درنهایت اقرار متهم، زمین خواری وی مشخص شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون متهم دستگیر و همراه با مستندات به مراجع قضایی گنبدکاووس تحویل شده است.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و بخش قابل توجهی ازمجموع ۳۵۰ هزار هکتار اراضی ملی آن در قسمت شمالی آن یعنی بخش مرزی داشلی برون این شهرستان قرار دارد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار