توسط رئیس شورای شهر کلاله:

اولین مطالبات مردمی از نماینده شهرستان مطرح شد

1403-07-03 10:07:24
0
48
اولین مطالبات مردمی از نماینده شهرستان مطرح شد
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس شورای شهر کلاله اولین مطالبات مردمی از نماینده منتخب این حوزه را مطرح کرد و خواستار رسیدگی این نماینده به مطالبات شد.</span></strong></p>

 

به گزارش کلاله خبر، الله نظر مرتضویان در جلسه هم اندیشی شورایارها با شورای شهر و شهرداری کلاله با بیان مختصری از اقدامات شهرداری و شورای شهر کلاله با طرح دو خواسته مردمی، از شهرام غراوی نماینده این حوزه خواستار رسیدگی آن شد.

وی فرودگاه شهرستان کلاله را یکی از ظرفیت های رونق منطقه دانست و گفت: راه اندازی این فرودگاه می تواند باعث اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم شود و می طلبد نماینده این شهرستان در این راستا پیگیری های لازم را داشته باشد و باید توجه داشت در این پیگیری به جیب مردم بیشتر اهمیت داده شود (مثلا باید از مبلغ بلیط کاست تا اینکه پول صندلی های خالی را پرداخت).

رئیس شورای شهر کلاله اشاره ای به جرائم راهنمایی رانندگی داشت و تصریح کرد: جرائم راهنمایی رانندگی باید بعد از پرداخت به شهر کلاله عودت داده شود تا صرف عمران شهر شود؛ اما تاکنون این امر محقق نشده و این دومین درخواست ما از نماینده شهرستان در جهت عمران شهر کلاله است.

مرتضویان ادامه داد: یکی از مساعدت هایی که نماینده می تواند با شهرداری و شورای شهر داشته باشد، پیگیری مطالبات استانی و کشوری است که به واسطه آن شهرداری و شورا می تواندد پروژه های تعریف شده خود را عملیاتی کنند.

وی از شهروندان خواست تا در خرید زمین برای ساخت منزل مسکونی به تغییرات کاربری نیز توجه داشته باشند و قبل از هر خرید و فروشی استعلامات لازم را داشته باشند و همچنین در بحث ساخت منزل نیز باید این نکته که ساختمان نباید ابرو، برآمدگی و بالکن داشته باشد، توجه گردد که در غیر این صورت طبق قانون برخورد می شود.

رئیس شورای شهر کلاله در بخشی از سخنان خود به موضوع خیابان مختوم قلی فراغی و بارترافیکی آن پرداخت و پیشنهاد داد تا مسئولین برای کاهش بار ترافیکی این خیابان طبابت را از بخش تجارت خارج کنند و باعث رونق و ورود تاکسی ها به دیگر خیابان ها شوند.

shorayar 1

shorayar 2

shorayar 3

shorayar 4

shorayar 5

shorayar 6

shorayar 7

shorayar 8

shorayar 9

shorayar 10

shorayar 11

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار