رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه‏‌های داخلی در عرصه بین‌المللی ضعیف هستند/ متولیان امر رسانه نسبت به موضوعات اساسی خواب هستند

1403-08-01 05:08:47
0
53
رسانه‏‌های داخلی در عرصه بین‌المللی ضعیف هستند/ متولیان امر رسانه نسبت به موضوعات اساسی خواب هستند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌‏های ما در عرصه بین‌المللی ضعیف هستند و در صورت کسب موفقیت همانند شبکه العالم محدود می‏شوند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، مسعود بصیری عصر امروز در گفت‏گو با خبرنگاران استان گلستان با بیان اینکه رسانه‏‌های داخلی کشور در برد رسانه‌‏ای با مشکل رو به رو هستند، اظهار کرد: توانمندسازی مدیران و فعالان رسانه‌‏ای در داخل کشور باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‏‌های داخلی باید سهم بیشتری از نفوذ در افکار عمومی داشته باشند، بیان داشت: نیاز است در جامعه نسبت به رسانه‌‏های داخلی کشور تمرکز بیشتری صورت بگیرد و فعالان رسانه‌‏ای همسو داخلی که با مشکلات زیادی رو به رو هستند تقویت شوند.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه با افزایش امکانات می‌‏توان رسانه‏‌های قدرتمندی در کشور شکل داد، گفت: رسانه‏‌های ما در عرصه بین‌المللی ضعیف هستند و اگر در شبکه‏‌های ماهواره‌‏ای به توانمندی‏‌هایی نیز رسیدند همانند شبکه العالم با سلب آزادی‌ بیان رو به رو شدند.

117 شبکه فارسی زبان ماهواره‌‏ای به صورت رایگان در داخل کشور قابل دریافت است

بصیری با بیان اینکه 117 شبکه فارسی زبان ماهواره‏‌ای به صورت رایگان در فضای داخلی کشور قابل دریافت است، ابراز داشت: 2 هزار کانال تلوزیونی ماهواره‏‌ای بدون هیچ نظارت و کنترلی در کشور قابل دریافت است و دشمن با هزینه زیاد و این توان به جنگ رسانه‌‏ای بر علیه ما پرداخته است.

وی بیان داشت: خبر کذب و ساختگی در کانال‏‌ها و شبکه‌‏های اجتماعی رو به افزایش است و متاسفانه مرجعیت خبر از بین رفته است و کسانی که خبر را ارسال می‏‌کنند مسئولیت آن را نمی‌‏پذیرند و از سوی دولت نیز این موضوع رها شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور افزود: منطق دولت یا متولیان امر در حوزه رسانه تنها به بررسی مشکلات بیمه و یا مسائلی از این دست است و متاسفانه متولیان امر رسانه نسبت به موضوعات اساسی رسانه‏‌ها خواب هستند.

بصیری در خصوص انتصاب رئیس جدید صدا و سیمای خاطرنشان کرد: علی عسکری یکی از قدیمی‏‌های صدا و سیما است که توانسته شبکه‏‌های دیجیتال را در صدا و سیما راه‌‏اندازی کند و امیدواریم نگاه آقای عسگری به تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی در مجموعه صدا و سیما باشد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه استان گلستان در بین استان‎ها فعالیت خوبی از خود نشان داده، گفت: امیدواریم با توجه به نیروهای ارزشی و خوبی که در مجموعه شورای بسیج رسانه وجود دارد با ساماندهی خبرنگاران استان قدم‌‏های خوبی در استان گلستان برداشته شود./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار