امام جمعه کلاله:

مسئولین به فکر اشتغال جوانان باشند

1403-07-03 10:07:27
0
44
مسئولین به فکر اشتغال جوانان باشند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه شهرستان کلاله گفت: جوانان سرمایه های اصلی کشو هستند و باید اولویت کاری مسئولین رفع مشکل اشتغال جوانان باشد تا از بسیاری از آسیب های جتماعی جلوگیری شود.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشیری امام جمعه کلاله در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) در رشادت و تبعیت از ولایت و رفتارها اسوه است و انسان در اوج جوانی می‌تواند به خدا برسد.

وی افزود: خانواده‌ها در رفتار با جوانان به خوبی عمل کنند و با محبت رفتار کنند، به جوان ارزش دهید تا به آسیب‌ها دچار نشود.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: امروز مسئولان باید به فکر اشتغال جوانان باشند و همین جوانان بودند که در دوران 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند و در موفقیت‌های انرژی هسته‌ای کشورمان نیز همین جوانان نقش داشتند.

کشیری با اشاره به توطئه انگلیسی‌ها در اشغال فلسطین گفت: به وجود آورنده رژیم غاصب صهیونیستی و مسئولیت آوارگی مردم مظلوم فلسطین، انگلیس است و جنایت های امروز رژیم غاصب صهیونیستی در برابر چشمان مدافعان حقوق بشر و سران کشورهای اسلامی اتفاق می‌افتد و هیچکس حرفی نمی زند.

وی اظهار کرد: دست های کثیف آل سعود به خون مسلمانان شیعه و سنی آلوده شده و امروز با سران رژیم غاصب صهیونیستی به مذاکره می نشیند و بمب‌های خریداری شده از اجانب را این رژیم ستمگر و غاصب بر سر مردم یمن و سوریه می‌ریزد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار