در راستای اقتصاد مقاومتی و به مناسبت هفته جهاد سازندگی بسیج:

توزیع 12 هزار جوجه بومی محلی در کلاله+تصاویر

1403-07-03 11:07:24
0
71
توزیع 12 هزار جوجه بومی محلی در کلاله+تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله از توزیع 12 هزار جوجه بومی محلی در بین متقاضیان پرورش مرغ بومی محلی خبر داد.</span></strong></p>

زینل خسروی در گفتگویی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی سپاه  شهرستان کلاله در عرصه های اقتصاد مقاومتی پرورش مرغ های بومی محلی است که در این راستا تاکنون 12 هزار جوجه بومی محلی در بین متقاضیان توزیع شده است.
وی اشاره ای به تسهیلات داده شده در عرصه های اقتصاد مقاومتی داشت و افزود: با تلاش های صورت گرفته تاکنون 20 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی داده شد  که در زمینه پرورش مرغ های بومی محلی 150 نفر تسهیلاتی بین 7 تا 30 میلیون تومان دریافت کردند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: در آخرین مرحله توزیع جوجه های بومی محلی در سال 95 و به مناسبت هفته بسیج سازندگی، بیش از 3 هزار جوجه در بین 30 متقاضی توزیع شد.
خسروی از حمایت های بسیج سازندگی از متقاضیان گفت و تصریح کرد: قبل از تحویل جوجه ها متقاضیان فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی با همکاری فنی و حرفه این شهرستان دوره های آموزشی لازم را فراگرفته اند و همچنین پس از شروع فعالیت های پرورشی نیز این متقاضیان از خدمات واکسیناسیون رایگان توسط دام پزشکی و مشاوره با مجرب ترین مشاوران بهره مند خواهند شد.
وی از میزان اشتغالزایی در این زمینه نیز گفت و اظهار داشت: در این راستا برای 150 نفر بصورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه های اشتغالزایی فراهم شد.

jojeh 1

jojeh 2

jojeh 3

jojeh 4

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار