در گفتگو با پدر الینا فروتن مطرح شد:

مرگ مغزی الینا 6 ساله بر اثر اشتباه پزشکان در بیمارستان طالقانی گرگان/ موافقت پدر برای اهدا اعضای بدن + تصاویر

1403-07-03 11:07:17
0
71
مرگ مغزی الینا 6 ساله بر اثر اشتباه پزشکان در بیمارستان طالقانی گرگان/ موافقت پدر برای اهدا اعضای بدن + تصاویر
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی که هشت روز پیش برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری شده بود در اثر بی توجهی پزشکان دچار مرگ مغزی شد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، چند روزی است که بحث به کما رفتن الینا فروتن دختر شش ساله گرگانی در بیمارستان طالقانی باعث ناراحتی افکار عمومی شده است .

تماس های متعدد از طرف خانواده و افراد مختلف باعث شد تا این پایگاه خبری پیگیر این قضیه بشود و از این جهت ظهر امروز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه به سراغ والدین این کودک در مقابل بیمارستان طالقانی رفتیم تا اصل موضوع را جویا شویم .

55

فروتن پدر این کودک که از این موضوع خیلی متاثر بود گفت : ساعت 16:30 دقیقه 13 اردیبهشت ماه دخترم را برای عمل لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان بستری کردم و آن شب آنجا بود .

وی ادامه داد : ساعت 9:20 دقیقه فردای آن روز دخترم الینا را به اتاق عمل بردند و ساعت 10:25 دقیقه عمل تمام شد و ساعت 11:30 قیقه از اتاق عمل بیرون آوردند در حالیکه اعضای بدنش ورم کرده بود .

پدر الینا اضافه کرد: دخترم برای لحظه ای که به هوش آمد می گفت جیگرم می سوزه و پرستاران وقتی این وضعیت را دیدند ساعت 16 بعد از ظهر به دکتر خبر دادند تا سریعتر بیاید .

فروتن بیان کرد: ساعت 16 که دکتر آمد مجددا الینا را به اتاق عمل بردند و با وصل کردن شیلنگ می خواستند با وارد کردن تنفس ورم بدن الینا را از بین ببرند ولی ناگهان دیدم که الینا را به ICU انتقال دادند و معلوم شد که به کما رفته است .

60

این پدر داغدار یادآور شد: دخترم دچار مرگ مغزی شده و الان هشت روزه که در icu بستری است و هنوز هیچ پزشکی مرگ الینا را تایید نمی کند و ما هم سرگردان مانده ایم ، هیچکس هم از رئیس بیمارستان تا پزشکان جوابگوی ما نیستند و من به دانشگاه علوم پزشکی و حراست و دادستانی و جاهای مختلف مراجعه کردم اما هنوز جوابی نداده اند .

فروتن گفت : مسئولان دانشگاه علوم پزشکی می گویند باید فوت کودک تایید بشود تا ما به شکایت شما رسیدگی کنیم و تا زمانی که زنده است نمی توانیم پیگیری کنیم ، از آن تاریخ به بعد چند شب در نمازخانه بیمارستان خوابیدم اما درب را از پشت آن قفل کردند ، برخی شبها نیز داخل ماشین خوابیدم و الان هشت روزه که خواب و خوراک نداریم .

وی اظهار کرد: ما به بیمارستان درخواست دادیم که 5 تا پزشک بیاورند و مرگ مغزی و یا وضعیت الینا را مشخص کنند اما هیچکس هنوز به ما جوابی نداده است .

پدر الینا از اهدا اعضای بدن دلبندش خبر داد و گفت : خدا خودش این بچه را به من داده و الان هم گرفته اما من بچه ام را سالم به این بیمارستان آوردم و اینطور با اشک و غصه آن را ترک می کنم ، برایم سخت است ، از پزشکان می خواهم که بیشتر دقت کنند و دلشان برای بچه های مردم بسوزد .

59

شنیده ها حاکیست که قبلا هم به تناوب چنین اخباری از این بیمارستان به گوش رسیده و می طلبد مسئولین استان گلستان و دانشگاه علوم پزشکی دقت بیشتری نسبت به کودکان و خردسالانی که به این مرکز مراجعه می کنند ،داشته باشند .

گفتنی است تماس های متعدد با مسئولین بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جهت دادن توضیح در باره علت این حادثه هنوز جواب نداده است .

این پایگاه خبری آمادگی دارد تا نظرات مسئولین بیمارستان طالقانی گرگان و دانشگاه علوم پزشکی گلستان را در خصوص این حادثه انعکاس دهد ./گلستان ما

نظرات
Ma.p.s چهارشنبه بیست و هشتام شهریور

متاسفانه با وجوداینکه گرگان بهترین پزشکها را دارد این بیمارستان اصلا از جایگاه خوبی برخوردار نیس پسر من هم بخاطر حماقت دکتر مهدی عرب ۸بار احیا شد و در آخر هم تموم کرد،ما ک سپردیم ب خدا خودش تو این دنیا همین بلا رو بسر خودش بیاره این روزایی ک منه مادر کشیدم رو ب چشم شون ببینن انشالله

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار