در ستاد شئون فرهنگی کلاله بیان شد:

امام جمعه کلاله: مخالفت با ولایت فقیه، مخالف با امام زمان (عج) است+عکس

1403-07-03 11:07:20
0
45
امام جمعه کلاله: مخالفت با ولایت فقیه، مخالف با امام زمان (عج) است+عکس
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: باید گوشزد کنیم که کسانی که با ولایت فقیه مشکل دارند و با ولایت فقیه مخالفت می کنند، با امام زمان(عج) نیز مشکل دارند.</span></strong></p>

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه کلاله در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان کلاله با بیان برخی رخدادهای سیاسی اظهار داشت: کسانی که با ولایت فقیه مشکل و سر ناسازگاری دارند، با امام زمان(عج) که همان ولایت پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) است، نیز مشکل دارند.

وی افزود:  دشمنان با ایجاد فرقه هایی همچون بهائیت در تشیع و وهابیت در تسنن درصدد تخریب دین اسلام و نشان دادن چهره ای اسلام هراسانه از این دین هستند.

امام جمعه کلاله با تاکید بر اصلاح نفس تصریح کرد: کسی که به دنبال اصلح است، خود نیز باید اصلح باشد و یکی از راهکارهای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت اصلاح نفس و رفع شبهات موجود در این زمینه است.

کشیری گفت: احیای قیام عاشورا و مناسبت ها، برای ترویج آموزه های دینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد اصلاح، ضرورت دارد.

shounfarhangi

اعیاد شعبانیه بهترین فرصت تبیین گفتمان ولایت است

حجت الاسلام رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله با بیان نگاه امام خمینی (ره) به اندیشه ولایی گفت: امام خمینی (ره) در این عصر با تبیین اندیشه ولایت فقیه نقش این جایگاه را به روشنی بیان کرد.

 وی افزود: امروز وظیفه داریم در فرصت اعیاد شعبانیه سربازی ولایت را به انجام برسانیم و با تشریح این جایگاه در جامعه، نقش خود را به خوبی انجام دهیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار