سرهنگ جاویدان در جمع خبرنگاران :

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گالیکش در پلیس راه دامغان / سارقان اهل یکی از استانهای شرقی هستند

1403-08-01 03:08:50
0
9
دستگیری سارقان مسلح طلافروشی گالیکش در پلیس راه دامغان / سارقان اهل یکی از استانهای شرقی هستند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">جانشین فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری 3 نفر و کشف 13 کیلو و 100 گرم طلا به همراه 3 اسلحه گرم از سارقان طلافروشی گالیکش خبر داد .</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، سرهنگ علی اکبر جاویدان  جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : ساعت ۲۱:۵۵ دقیقه شامگاه سه شنبه هفته گذشته یعنی ۱۴ اردیبهشت ماه چهار سارق به طلافروشی خیابان امام خمینی(ره) گالیکش دستبرد زدند، یکی از سارقان در بیرون از طلافروشی و با استفاده از خودروی سمند خیابان را بست و اقدام به زدن تیر هوایی برای ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کرد.

جاویدان با اشاره به اینکه  طلافروشی  مجهز به دوربین مداربسته نبود گفت :  درب ورودی هم که دارای قفل برقی است، باز بوده و سارقان به راحتی وارد طلافروشی شدند. صاحب مغازه طلافروشی در مقابل سارقان هیچ مقاومتی نشان نداد و سارقان نیز به راحتی موفق شدند بسیاری از طلا و جواهرات را از این مغازه به سرقت ببرند.

وی اشاره کرد: مورخ 18 اردیبهشت ماه ماموران پلیس در حالی که در پلیس راه سمنان دامغان مشغول گشت بودند متوجه خودرو مشکوکی می شوند و قبل از اینکه سرنشینان خودرو بخواهند از اسلحه خود استفاده کنند آنها را دستگیر می کنند .

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان گفت : از سرنشینان خودرو یک اسلحه کلاشینکف ، 2 قبضه کلت و 164 فشنگ بدست آمد که همراه آنها 13 کیلو و 100 گرم طلا نیز کشف شد .

جاویدان با اشاره به اینکه سارقان 4 نفر بودند تصریح کرد: ماموران پلیس ظرف 10 دقیقه به محل حادثه رسیده بودند که سارقان بطرف کلاله پابه فرار گذاشتند اما جسارت و اصرا ماموران باعث شد تا در تیراندازی به سمت آنها یک نفر مصدوم شود که فعلا از وی خبری نیست که احتمالا یا در جایی بستری است یا فوت کرده است .

وی در خصوص توصیه به طلافروشان گفت : این طلافروشی دوربین نداشته و در مقطعی نیز دوربین آن به دلیل خرابی از کار افتاده بود ، در کل ما تایمی را معین کردیم که در این فصل بهار و تابستان تمام طلافروشی ها ساعت 20:30 دقیقه مغازه ها را ببندند ولی برخی مغازه دارها همکاری نمی کنند .

سرهنگ جاویدان اضافه کرد: افراد دستگیر شده متعلق به یکی از استانهای شرقی کشور هستند و قبلا هم سوابقی چون سرقت مسلحانه را در سابقه خود دارند ، این افراد یک ماه قبل به استان آمده بودند و در این مدت با اجاره در اماکن موقت ارزیابی لازم را از سوژه مورد نظر یعنی طلافروشی گالیکش داشتند .

وی با اشاره به اینکه به عملکرد پلیس در این ماجرا نمره 19 می دهم گفت : جسارت ماموران پلیس در برخورد با مجرمین قابل تقدیر بوده است ضمن اینکه طی سال گذشته در سرقت های مسلحانه و خشن کاهش وقوع را داریم و درصد کشف ما هم بالاست .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار