سرهنگ بهروزی:

یکی از سارقان مسلح زخمی شد/ زخمی شدن نیروهای انتظامی کلاله و گالیکش کذب است

1403-07-04 12:07:26
0
59
یکی از سارقان مسلح زخمی شد/ زخمی شدن نیروهای انتظامی کلاله و گالیکش کذب است
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کلاله در پی انتشار خبری مبنی بر زخمی شدن نیروهای انتظامی در درگیری مسلحانه شب گذشته، این خبر را تکذیب کرد و از زخمی شدن یکی از سارقان خبر داد.</span></strong></p>

سرهنگ رضا بهروزی در گفتگویی با تشریح حادثه درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی شهرستان های گالیکش و کلاله با سارقان طلا فروشی گالیکش اظهار کرد: این سارقان پس از سرقت مسلحانه خود در گالیکش درصدد ورود به شهرستان کلاله را داشتند که در عملیات پلیسی نیروهای انتظامی گالیکش و کلاله درگیری مسلحانه ای بین نیروهای یاد شده و سارقان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این درگیری با تیراندازی نیروهای انتظامی، یکی از سارقان به شدت زخمی شد و خوشبختانه هیچ یک از نیروهای انتظامی دو شهرستان حادثه ندیدند.

فرمانده نیروی انتظامی کلاله گفت: تعداد این سارقان به 4 نفر می رسید و پس از درگیری مسلحانه و زخمی شدن یکی از آنان، از محل متواری شدند، و پیگیری ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

گفتنی است این سرقت مسلحانه حدود ساعت 21 سه‌شنبه‌ شب اتفاق افتاد و چهار سارق مسلح نقابدار با خودروی سمند سفید رنگ با پلاك ایران 12(مشهد)، مغازه طلافروشی واقع در جنب مسجد جامع شهر گالیكش مورد دستبرد قراردادند.


 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار