تخلف آشکار بازرس انتخابات شهرستان گالیکش / رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان وعده رسیدگی داد

1403-07-04 01:07:31
0
42
تخلف آشکار بازرس انتخابات شهرستان گالیکش / رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان وعده رسیدگی داد
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>در تخلفی آشکار یکی از بازرسان انتخابات شهرستان گالیکش به فعالیت تبلیغاتی به نفع یکی از کاندیداها پرداخت.</strong></span></p>

به گزارش " پایگاه خبری تحلیلی نیلکوه "، درحالی‌که کمتر از 40 ساعت دیگر انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود در شهرستان گالیکش شاهد تخلفات یکی از بازرسان انتخابات هستیم.

این بازرس وزارت کشور ظهر امروز به همراه تعداد قابل‌توجهی دیگر از اعضای ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل کار این کاندیدا حاضر شدند تا در خصوص حمایت وی از یکی از کاندیداهای راه‌یافته به مرحله دوم به رایزنی بپردازند!!

این بازرس انتخابات در پاسخ به این سؤال خبرنگار ما که آیا حضور شما اینجا قانونی است؟ در کمال تعجب اعلام کرد: من در حال انجام مأموریت هستم!!

وی سپس در همان مکان شروع به نوشتن اسامی حاضران در جلسه اخیر ستاد این کاندیدای انتخاباتی دوره اول برای تشکیل جلسه فوری نمود که در کمال تعجب به نوشتن اسم خودش نیز اقدام نمود!!

در پیگیری خبرنگار نیلکوه مشخص شد که آقای بازرس در آن جلسه شبانه که در همین هفته جاری برگزارشده بود هم حضوری فعال داشته است.

ازآنجاکه گزارش تخلفات عوامل اجرایی و دستگاه‌های دولتی و ... ازجمله شرح وظایف بازرسان است، حال باید دید که آیا این تخلف آشکار به هیئت نظارت استان و هیئت نظارت کشور گزارش خواهد شد یا خیر؟

«عبدالقدیر کریمی» رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: این موارد تخلف است و به آن رسیدگی خواهیم کرد.

قطعاً افکار عمومی منتظر رسیدگی این نهاد مسئول در برابر این تخلف آشکار است تا در آستانه برگزاری انتخابات مرحله دوم به‌سلامت انتخابات خدشه‌ای وارد نشود.

گفتنی است؛ دکتر «حسن صادقلو» استاندار گلستان صبح دیروز در جمع مدیران و فرمانداران شهرهای غرب استان گلستان بر اصل بی‌طرفی در همه ارکان وزارت کشور تأکید کرد و افزود: برگزارکنندگان انتخابات به‌هیچ‌عنوان حق طرفداری از نامزدی را در جریان انتخابات ندارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار