اصلاحیه:

میرباقری: رعایت حق الناس افتخاری برای مسئولین اجرایی انتخابات است

1403-07-04 01:07:34
0
59
میرباقری: رعایت حق الناس افتخاری برای مسئولین اجرایی انتخابات است
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان گفت: صیانت از آرای مردم باعث افتخار مسئولین اجرایی انتخابات می شود و باید در این راستا تلاش شود.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، سید علی میرباقری در جمع نمایندگان فرماندار کلاله در پای صندوق های رای، اظهار داشت: باید تمام تلاش ما بر این باشد که از آرای مردم صیانت شود و نباید رفتاری داشته باشیم که باعث بدبینی مردم به مسئولین اجرایی انتخابات شود.

وی افزود: این استان دارای 6 حوزه است که در دور اول تکلیف 3 حوزه مشخص شد و 3 حوزه دیگر نیز در دور دوم مشخص می شود و عملا 10 شهرستان از 14 شهرستان این استان در دور دوم درگیر برگزاری انتخابات هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گلستان تاکید کرد: مسئولیت خطیری را بر عهده داریم و تکرار تاکیدات و برگزاری کارگاه های آموزشی در همین راستا است تا مسئولین اجرایی به این احساس که این انتخابات خطیر است، برسند.

وی اشاره ای به تاکیدات مقام معظم رهبری به رعایت حق الناس در انتخابات داشت و گفت: باید توجه داشت که رعایت حق الناس در شمارش آرا یکی از نکات قابل توجه باشد و این حق الناس، حق الناسی است که در نزد خداوند قابل گذشت نیست.

فرماندار کلاله نیز در این جلسه اظهار داشت: در دور اول انتخابات استان گلستان در همه شاخص ها حائز رتبه برتر در کشور شد و باید تلاش شود در این دور نیز همین روال ادامه یابد.

نصرت برزگر با تاکید بر اینکه باید از مسئولیت خود آگاهی کامل داشته باشیم،گفت: باید تلاش شود طی چند روز باقی مانده آسیب شناسی از خود داشته باشیم.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار