بله، جای تعجب هم دارد اقای فرماندار

کوهنوردی فرماندار کلاله با استقابل مسئولین همراه نشد/ فرماندار کلاله گلایه کرد

1403-07-04 02:07:24
0
45
کوهنوردی فرماندار کلاله با استقابل مسئولین همراه نشد/ فرماندار کلاله گلایه کرد
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله در یک روز تعطیل به کوهنوردی رفت و از مردم شهرستان گلایه کرد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در اولین روز کوهنوردی خود در سال 95 با گلایه از مردم شهرستان کلاله از کوهنوردی خود بازگشت.

وی در گفتگویی اظهار داشت: در یک روز تعطیل با هماهنگی با مسئولین اقدام به کوهنوردی کردیم که متاسفانه جز 3 نفر، کسی دیگر ما را همراهی نکرد  وحتی در مسیر کوهنوردی نیز اثری از همشهریان برای ورزش و کوهنوردی نبود و این امر جای بسی تامل را دارد.

fkoohnavardi 3

fkoohnavardi 1

بله، جای تعجب نیز دارد چرا که این جاده ای که شما از آن به عنوان جاده سلامت یاد می کنید، تنها نامش جاده سلامت است و در اصل جاده تردد وسایل نقلیه کشاورزان است و به جرات می توان گفت که خانواده ها جرات رفتن به چنین جاده ای را ندارند، زیرا زمینه های تبدیل این جاده برای جاده سلامت مهیا نشده است.

شورای شهر کلاله و مسئولین در ابتدای امر ادعاهای زیادی در خصوص جاده سلامت داشتند و از برنامه های خود در این زمینه می گفتند؛ اما خبری از اقدام و عمل در این زمینه نشد!

fkoohnavardi 2

مشکلات مردم کلاله تنها به این جاده سلامت منتهی نمی شود، این مردم برای سپری کردن یک روز تعطیل خود با وجود جنگلی به نام آقسو، مجبور هستند به جنگل های دیگرهمچون تنگه مینودشت بروند چرا که وقتی به جنگل اقسو می روند، در فصل تابستان با بی آبی، نامناسب بودن وضعیت سرویس های بهداشتی، نبود وسایل روشنایی و امنیت لازم در شب و... روبرو هستند که با الگو گیری از دیگر شهرها می توان بهترین مدیریت را داشت.

میلیون ها تومان صرف ساخت آلاچیق هایی در پارک گل شهر شد، اما در جایگاه ساخت  این آلاچیق ها تدبیر لازم نشد و آلاچیق ها در بخش انتهایی پارک قرار گرفت که به علت دور بودن آن از مرکز پارک، با استقبال شهروندان روبرو نشد.

بله اقای فرماندار اگر مدیریت لازم در این زمینه ها باشد، مردم نیز استقبال می کنند و این موضوع همت شما و مسئولین را می طلبد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار