فرماندار کلاله خبر داد:

آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای مرحله دوم انتخابات از فردا 8 صبح/ کاندیداها در تبلیغات خود مر قانون را رعایت کنند

1403-07-04 02:07:26
0
41
آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای مرحله دوم انتخابات از فردا 8 صبح/ کاندیداها در تبلیغات خود مر قانون را رعایت کنند
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله ضمن تاکید بر رعایت مر قانون در تبلیغات کاندیداها از اغاز زمان تبلیغات مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح فردا خبر داد.</span></strong></p>

نصرت برزگر در گفتگویی اظهار داشت: طبق اعلام مسئولین ذیربط تبلیغات کاندیداهای دور دوم مجلس شورای اسلامی از فردا ساعت 8 صبح آغاز می شود و این تبلیغات تا 24 ساعت قبل از آغاز فرایند اخذ رای ادامه خواهد یافت.

وی افزود: مسلما یکی از مواردی که بر آن تاکید می شود، رعایت قانون از سوی کاندیداها و حامیان آنها در تبلیغات است و می طلبد این کاندیداها و حامیان آنها به 17 عنوان مجاز و باید انتخاباتی و 20 عنوان غیر مجاز و نباید تبلیغاتی توجه داشته باشند.

فرماندار کلاله تاکید کرد: انتظار می رود مانند دور اول انتخابات، کاندیداها و حامیان آنها در فضایی سالم و دور از حاشیه به تبلیغات یک هفته ای خود بپردازند.

برزگر اشاره ای به تعداد شعب اخذ رای داشت و تصریح کرد: کار اخذی رای در شهرستان کلاله در ۸۵ شعبه ، ۲۱ شعبه در بخش پیشکمر و ۶۴ شعبه در بخش مرکزی اغاز می شود و تمام تلاش ما بر تحقق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از ارای مرد(حق الناس) است.

وی یادآور شد: دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات این شهرستان نیز از 28 فروردین ماه بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده است و از ساعت 8 صبح تا 17 در محل فرمانداری کلاله آماده دریافت گزارشات مردمی است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار