فرماندار کلاله:

تمهیدات لازم فراهم شد/ آماده برگزاری یک انتخابات سالم هستیم

1403-07-04 02:07:36
0
44
تمهیدات لازم فراهم شد/ آماده برگزاری یک انتخابات سالم هستیم
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در شهرستان کلاله اندیشیده و فراهم شد.</span></strong></p>

نصرت برزگر در جلسه شورای اداری  اظهار داشت: همه تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلاله فراهم شده است.

وی افزود: در ۸۵ شعبه ، ۲۱ شعبه در بخش پیشکمر، ۶۴ شعبه در بخش مرکزی آرای مردم را در آرامش با رعایت مر قانون و حراست از حق الناس، اخذ می کنیم.

فرماندار کلاله تاکید کرد: با توجه به وظیفه مندی و حساسیت موجود، باید تلاش شود ادبیات، ادبیات انتخاباتی دوره قبل باشد و نتیجه آن پس از انتخابات تقویت وحدت و همدلی باشد.

برزگر ازهمکاری همه کسانی که در تکمیل  بیمارستان کلاله تلاش کردند تشکر کرد و تصریح کرد: بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) با افزایش نود تخت، به ۱۹۲ تخت، با افزایش ۴۵۰۰ متر مربع به ۱۲۵۰۰ مترمربع رسید که سومین بیمارستان استان شناخته شد.

وی ادامه داد: انشالله با تجهیز بیمارستان به برخی امکانات تخصصی، امکان خدمت بهتر برای مردم فراهم شود.

فرماندار کلاله گفت: بیمارستان کلاله به جمعیت ساکن در حوزه سرزمینی مراوه تپه، کلاله و بخشی از شهرستان گالیکش وهمچنین مسافران جاده گلستان به خراسان( در حدود۵۳۰۰ کیلومتر وسعت) ارائه خدمت می کند.

وی از مشارکت مردم در کمک به ساخت فاز دوم در خیرین سلامت بعنوان رویه ای از وحدت و همدلی یاد کرد و گفت: این راه را برای تقویت همدلی در سال اقدام و عمل در شهرستان  ادامه خواهیم داد.

امام جمعه کلاله هم در این جلسه به بیان نکته نظرات خود در ارتباط با سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل پرداخت و گفت: مصرف درست از انرژی در کشور یکی از اقدامات مهم در جهت رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: امروز مدیران باید با برنامه ریزی و مشارکت مردم به سمتی از اقتصاد بروند که خواسته رهبر شکل گیرد تا دشمنان نتوانند هر وقت خواستند نظام را تحت فشار قرار دهند.

حجت الاسلام کشیری با اشاره به دشمنی های استکبار گفت:  امریکا و دشمنان ما، از سلاح های ما هراسی ندارند،ترس آنها از اسلام و حاکمیت دین اسلام در کشور است و مگر نه مخربتر از سلاحهای ما را در اختیار دارند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار