امام جمعه کلاله:

کوچکترین خطا از سوی دشمن را پاسخ فراموش نشدنی می دهیم

1403-07-04 03:07:16
0
49
کوچکترین خطا از سوی دشمن را پاسخ فراموش نشدنی می دهیم
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">امام جمعه کلاله گفت: دشمنان بدانند که کوچکترین اشتباه و ماجراجویی انها در ایران را پاسخی فراموش نشدنی&nbsp; خواهیم داد.</span></p>

 

به گزارش کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاله با اشاره به اهداف خصمانه امریکا و متحدانش، اظهار داشت: آزمایش های موشکی ایران نشان از قدرت تدافعی این کشور و به نوعی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است و فرزندان این کشور در این راستا تمام توان خود را بکار می گیرند و بر قدرت موشکی ایران افزوده می شود.

وی به سخنان وزیر امور خارجه امریکا نیز پرداخت و تصریح کرد: اگر نیروهای مستشاری ما در عراق و سوریه حضور دارند به دعوت رسمی دولت های آنها است و از هیچ انسان اگاهی پنهان نیست که امریکایی ها خود بوجود آورنده تروریست هستند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: ما دفاع از حریم خود را در پیش داریم و ارسال نیروهای مستشاری به کشورهای یاد شده نیز با این هدف انجام می شود و به نوعی  ایران دفاع از سرزمین های مسلمانان را بر عهده دارد.

کشیری اشاره ای به مفقود شدن بسیاری از دانشمندان عراقی داشت و گفت: بسیاری از دانشمندان عراق مفقود شدند و این لکه ننگی برای امریکا که در پشت پرده گرداننده عملیات های تروریستی است، می باشد.

وی اذعان داشت: رزمایشهای ارتش وسپاه ترس در دل دشمنان ایران انداخته است و مسلما ایران برای پیشبرد اهداف خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و ان شالله روزبه روز شاهد افزایش قدرت تدافعی کشورمان خواهیم بود.

امام جمعه کلاله در پایان خطبه خود متذکر شد: یقینا جوانان و مردم در کنار مسولین به هرگونه خطا و ماجراجویی دشمن در ایران  پاسخی فراموش نشدنی خواهند داد و بدانید با وجود این رهبر هوشیار، اجازه بازگشت امریکا را به این کشور نخواهیم داد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار