رئیس شورای راهبردی اصلاح طلبان شرق گلستان ما:

کماکان اصلاح طلبان بر سکوت در شرق گلستان تاکید می کنند

1403-07-04 03:07:14
0
68
کماکان اصلاح طلبان بر سکوت در شرق گلستان تاکید می کنند
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;">رئیس شورای اصلاح طلبان شرق استان گلستان هر گونه حمایت از کاندیدای خاص در شرق استان گلستان را رد کرد.</span></p>

به گزارش کلاله خبر، بروز برخی اختلافات در بین اعضای شورای اصلاح طلبان شرق گلستان باعث انتشار بیانیه های مختلف این شورا در حمایت از کاندیداهای شرق گلستان شد.

در اخرین جلسه ای که با حضور اعضای شورای راهبردی شرق گلستان در مینودشت برگزار شد، این جلسه با تصمیم سکوت در این حوزه و عدم حمایت از کاندیدایی خاص به پایان رسید.

متن خبر منتشر شده در پایان این جلسه :

در دور دوم انتخابات در این حوزه،

نتیجه نهایی جلسه اصلاح طلبان شرق گلستان بر این شد که این جناح سیاسی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی سکوت اختیار کند.

 به گزارش کلاله خبر، جلسه شورای راهبردی اصلاح طلبان در شرق گلستان دقایقی پیش در مینودشت پایان یافت و این شورا به این تصمبم رسید که در این دوره از انتخابات سکوت کند.

این شورا درصدد بود که یکی از کاندیداهای شرق گلستان گلستان را به عنوان کاندیدای مورد حمایت لیست امید و اصلاح طلبان انتخاب کند که با تصمیم نهایی این شورا قرار بر این شد که این شورا در شرق گلستان سکوت کند و از کاندیدایی خاص حمایت نکند.

گفتنی است در حال حاضر سید نجیب حسینی و شهرام غراوی دو کاندیدای شرق گلستان هستند که گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده اند.

اما پس از انتشار این خبر، شاهد انتشار اخباری مبنی بر تشکیل جلسه ای با همان موضوع توسط اصلاح طلبان بودیم که گویا ماحصل این جلسه حمایت این تعداد اعضا از سید نجیب حسینی بود که در پی ان سایت گلستان ما با انتشار خبری از اختلافات این شورا خبر داد.

متن خبر منتشر شده در گلستان ما:

پس از این که شورای راهبردی اصلاح طلبان شرق گلستان اعلام کرد در مرحله دوم انتخابات سکوت می کند و از کاندیدایی خاص حمایت نمی کند، مجمع اصلاح طلبان شهرستان مینودشت حمایت خود را از سید نجیب حسینی اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، مجمع اصلاح طلبان شهرستان مینودشت در جلسه شب گذشته خود تصمیم بر حمایت از «سید نجیب حسینی» کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه شرق استان گلستان گرفتند.

پس از این که اعلام شد شورای راهبردی اصلاح طلبان شرق گلستان در این مرحله از انتخابات سکوت می کند و از کاندیدایی خاص حمایت نمی کند، مجمع اصلاح طلبان شهرستان مینودشت فورا تشکیل جلسه داد و بر روی نام نماینده سابق منطقه در مجلس شورای اسلامی به اجماع رسیدند.

گفتنی است با وجود اعلام سکوت در دور دوم انتخابات از سوی شورای راهبردی اصلاح طلبان شرق گلستان و اعلام حمایت مجمع اصلاح طلبان شهرستان مینودشت از یک کاندیدا ، نشان دهنده ایجاد دوگانگی در بین اصلاح طلبان شرق گلستان است که با دست پس می زنند با پا پیش می کشند.

این تصمیم اصلاح طلبان مینودشتی باعث واکنش رئیس این شورا شد و مهدی سیفی در گفتگویی ضمن تاکید بر ادامه سکوت این شورا در شرق گلستان، اظهار داشت: اکثر به اتفاق اعضای شورای راهبردی اصلاح طلبان بر اینکه در این حوزه باید سکوت کرد، تاکید دارند و این شورا در این حوزه از کاندیدایی خاص حمایت نخواهد کرد و همچنان بر سکوت خود تاکید می کنیم.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار