رئیس اداره راه کلاله:

460 کیلومتر از راه‎های گلستان تحت پوشش استحفاظی کلاله قرار دارد

1403-07-04 03:07:11
0
43
460 کیلومتر از راه‎های گلستان تحت پوشش استحفاظی کلاله قرار دارد
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">رئیس اداره راه و شهرسازی کلاله گفت: 460 کیلومتر از راه‎های استان گلستان تحت پوشش استحفاظی شهرستان کلاله قرار دارد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، قاسم دبوری‎فریمانی اظهار کرد: با انجام اقدامات راهداری در سطح راه‎های استان، تمام تلاش و توان برای ارائه خدماتی مطلوب و مورد رضایت مردم و مسافران و در راستای ارتقای ایمنی راه‎ها صورت گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلاله گفت: اصلاح و ترمیم شانه راه‎های استحفاظی و ترمیم آبرویی در محور عزیزآباد با 300 میلیون ریال اعتبار از اقداماتی بوده که برای برقراری سفری ایمن و شاد مسافران اجرا شده است.

دبوری‎فریمانی ادامه داد: برای جذب گردشگر در محور توریستی «خالد نبی» نیز سعی شد با ریزش‎برداری دو کیلومتر ۰اجرای 400 کیلومتر آسفالت حفاظتی و علف‎زنی شانه‎ها انجام شود.

وی از لکه‎گیری یک‎هزار مترمربع از راه‎های شهرستان با اعتباری حدود 100 میلیون ریال به عنوان بخشی دیگر از اقدامات این اداره در ایام نوروز و طرح راهداری نوروزی نام برد و افزود: اجرای خط‎کشی شطرنجی و نصب 800 عدد چشم گربه‎ای، 200 عدد علائم عمودی و افقی و شش دستگاه چراغ چشمک‎زن سولار از دیگر اقداماتی است که به دلیل افزایش ایمنی محورها صورت گرفت.

دبوری‎فریمانی شستشوی علائم و تابلوها، علف‎تراشی، پاکسازی و منظرآرایی حریم راه‎ها از نخاله و زباله و آشکارسازی نقاط و مقاطع پر تصادف راه‎ها با نصب بنرهای اطلاعاتی و علائم ایمنی را از دیگر اقدامات برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی کلاله اضافه کرد: در این مدت همچنین سعی شده در محل حوادث جاده‎ای حضور مستمر داشته و بازدیدهایی به همراه فرماندار و مسئولان شهرستان از اکیپ‎های راهداری مستقر در راه‎ها به عمل آید.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار