توسط کانال حامیان کاندیدای شرق گلستان انجام گرفت:

برگزاری مسابقه عکس برای جذب حامیان بیشتر انتخاباتی!+عکس

1403-07-04 04:07:20
0
44
برگزاری مسابقه عکس برای جذب حامیان بیشتر انتخاباتی!+عکس
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">کانال حامیان یکی از کاندیداهای شرق گلستان برای جذب بیشتر حامیان اقدام به برگزاری مسابقه عکس کرد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد روش های مختلفی برای جذب حمایت مردم از سوی کاندیداهای شرق گلستان بودیم که در برخی از گزارش ها نیز به ان پرداخته شد.

در دور اول شنیده حاکی از ان بود که برخی از کاندیداها کورس شام دادن به حامیان برپا کرده بودند تا جایی که شنیده شده در این راستا(تبیلغات و جذب کاندیدا) یکی از کاندیداها هزینه ای میلیاردی را متحمل شده است.

دور اول با همه دغدغه های خود پایان یافت و در حال حاضر کاندیداهای شرق گلستان برای جلب حمایت مردم تلاش های خود را ادامه می دهند و در این راه از روش های مختلفی برای جذب مخاطب استفاده می کنند.

در این راستا به تازگی کانال یکی از کاندیداها با انتشار مطلبی با مضمون مسابقه عکس، اقدام به برگزاری مسابقه کرده است که از سویی می تواند باعث جذب بیشتر حامیان و از جهتی استفاده از هر شگردی برای گرفتن عکس برتر از سوی متقاضیان، در برخی موارد می تواند چالشی جدید ایجاد کند.

mosabegheh1

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار