از دست راست کاندیدا شدن بازرس انتخابات تا دست رد کاندیدای شرق گلستان به سینه یک جناح سیاسی

1403-07-04 04:07:32
0
45
از دست راست کاندیدا شدن بازرس انتخابات تا دست رد کاندیدای شرق گلستان به سینه یک جناح سیاسی
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>سایت گلستان ما در یکی از بسته هالی خبری خود به دست رد سید نجیب بر سینه اصلاح طلبان و دست راست کاندیدا شدن یک بازرس انتخاباتی خبر داد.</strong></span></p>

به گزارش کلاله خبر، سایت گلستان ما در ادامه انتشار بسته های خبری خود، در تاریخ 10 فرودین 95 به 3 موضوع انتخاباتی در شرق گلستان پرداخته است.

در این بسته خبری امده:

** شنیده ها از شرق استان گلستان مبنی بر این است که در ادامه تبلیغات کاندیداهای شرق گلستان، یکی از کاندیداهای این حوزه علی رغم اینکه می داند در مقابل رقیب خود برای ورود به مجلس شانس چندانی ندارد، باز هم به تلاش های خود ادامه می دهد و برای القای اینکه سیستانی ها و فارس ها از وی حمایت می کنند، در جلسات خود از اینکه طیف یاد شده از وی حمایت می کنند تاکید می کند و  این نوید را به مردم  داده که در تلاش است حمایت مردم مینودشت را هم بدست آورد.

** همچنین شنیده های دیگر از حوزه شرق گلستان حاکی از آن است که یکی از بازرسان انتخابات در شهرستان کلاله پس از انتخاب بازرسان پای صندوق های رای در این شهرستان، با تشکیل گروه تلگرامی درصدد حمایت از کاندیدای خاص برآمده است و پس از اطلاع منابع مختلف از این امر، وی مجبور به استعفا از این سمت شده.

(م) که یکی از معاونین اموزش و پرورش کلاله می باشد، در حال حاضر دست راست شهرام کوسه غراوی کاندیدای این حوزه شده و به اهداف از پیش تعیین شده خود درمرحله اول انتخابات رسید.

** طبق اطلاعات واصله از حوزه شرق گلستان، در روزهای پایانی سال 94 جمعی از اصلاح طلبان استان گلستان جهت امضای میثاق نامه حمایت اصلاح طلبان از کاندیدهای شرق گلستان، به این کاندیداها پیشنهاد حمایت داده اند و این کاندیدا که خود را حامی دولت معرفی کرده بود، از جهت گیری های سیاسی دوری کرده و از امضای معاهده یاد شده امتناع کرده است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار