در دهمین بسته خبری بخوانید:

اعتماد به نفس یک کاندیدای گرگانی / اظهارات جالب یک خبرنگار در حضور فرمانده ناجا / بازی یک جناح سیاسی با برگ برنده اقوام

1403-07-04 04:07:23
0
41
اعتماد به نفس یک کاندیدای گرگانی / اظهارات جالب یک خبرنگار در حضور فرمانده ناجا / بازی یک جناح سیاسی با برگ برنده اقوام
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">در بسته خبری امشب مطالبی در خصوص اعتماد به نفس یک کاندیدای گرگانی ، وضعیت بغرنج ستاد نورقلی پور در کردکوی ، اظهارات جالب یک خبرنگار در حضور سردار اشتری را می خوانید</span></strong></p>

درآستانه 13 فروردین روز طبیعت بسته خبری گلستان ما تقدیمتان می گردد.

** شنیده شده است هنوز هم تبلیغات برخی از کاندیداهای که به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های استان راه یافته اند در شهر های استان وجود دارد و گاه می توان تبلیغات این نامزد ها را در سطح برخی از شهرها به وضوح دید.

** اسفندیاری معاون خدمات شهری شهرداری گرگان با اشاره به توزیع 900 کیلو پلاستیک زباله بین مردم و مسافران در تفرجگاه ها، گفت: عوامل خدمات شهری نیز در تفرجگاه ها گشت زنی کرده و نسبت به جمع آوری زباله ها سریعا اقدام می کنند.وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از آسیب به درختان در پارک جنگلی النگدره در روز طبیعت 500 بسته ذغال رایگان در این منطقه توزیع می شود.

** دفتر هاشمی رفسنجانی در پی فشار رسانه های مختلف حرفهای چند روز گذشته اش مبنی بر اینکه "دنیای امروز دنیای موشک نیست، دنیای مذاکره است "را پس گرفت و گفت : این توئیت مربوط به ماههای گذشته و نکته برداری شده بود . پیرو این موضوع معدود سیاسیونی که اندیشه هاشمی در استان را دنبال می کنند نیز به تاسی از وی حرفها و تحلیل های خود را پس گرفتند .

** شنیده ها حاکیست فردی که مدعی بود هیئت اجرایی انتخابات گرگان در همان اولین مرحله بررسی ها او را رد صلاحیت کرده بود در محل هیئت نظارت به دنبال طرح شکایت بود . از وی سوال کردیم چرا آمدی اینجا ؟ گفت می خواهم شکایت کنم که چرا هیئت اجرایی مرا رد کرد . وی می گفت : بنده قبلا در دادگاه محکوم شده بودم و جرایمی داشتم اما از هیئت نظارت می خواهم مرا ببخشند . از وی پرسیدیم پایگاه اجتماعی رای شما کجاست که جواب داد مردم به شدت به من علاقه دارند و من احساس می کنم که رای بالایی داشته باشم . چه اعتماد به نفسی !!!

** نیروی انتظامی در مراکز تفرج و تفریح روز 13 بدر تمهیدات شدیدی را اندیشیده شده ، چرا که در سالهای گذشته شاهد دعواها و درگیری های زیادی بودیم که ناشی از حضور جوانان و بعضا افرادی که شئونات اجتماعی را رعایت نمی کنند که گاها باعث درگیری اهالی دو روستا نیز شده اند .

** یکی از فعالین رسانه ای در محضر سردار اشتری فرمانده انتظامی استان با تعاریف بیش از حد از فرمانده انتظامی استان از اشتری خواست که ایشان را در استان همچنان نگه دارند . اشتری در جواب با طعنه گفت : اگر ایشان اینقدر خوب است پس به تهران ببریم تا برای ما کار کند که این سخنان با خنده حضار مواجه شد.

**کارشناسان می گویند اصلاح طلبان با رادمهر به عنوان برگ برنده اقوام در انتخابات بازی کرده اند . آنها برای صحت ادعای خود می گویند اگر اصلاح طلبان به اقوام اعتماد دارند چرا در دور دوم از امانزاده حمایت نمی کنند .

** جنجال بر سر انتخاب رئیس ستاد نورقلی پور در کردکوی بالا گرفته و یکی از دوستان احمد رایجی گفته وی هیچوقت دنبال پست و مقام نبوده و نیست . از طرفی برخی فعالین شهر از مسئولین ستاد نورقلی پور خواسته اند روی فخفوری اجماع کنند . همچنین از رستمانی نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های ریاست ستاد نورقلی پور  در کردکوی یاد می شود . همچنین فشارها به مجید رایجی مشاور عالی نورقلی پور زیاد شده که با توجه به اینکه وی گرگانی است چطور دغدغه کردکوی و غرب استان را دارد ؟

** از ابتدای آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تا روز یازدهم فرودین یک میلیون و 864 هزار و 324 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند که 766 هزار و 30 بازدید از این جاذبه‌های مربوط به شهرستان بندرترکمن است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار