بازار گرم صدور بیانیه های انتخاباتی و تکذیب ان در شرق استان گلستان

1403-07-04 05:07:17
0
42
بازار گرم صدور بیانیه های انتخاباتی و تکذیب ان در شرق استان گلستان
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">با ورود به دور دوم انتخابات در شرق گلستان شاهد تغییر جبهه برخی از حامیان کاندیداها نسبت به کاندیداهای باقی مانده هستیم تا جایی که برخی با صدور بیانه های مختلف حمایت خود را از کاندیدای مدنظر خویش، اعلام می کنند.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، بسیاری از سیاستمدران بر این باورند که حضور اریانپور در عرصه رقابت های انتخاباتی می توانست تحول شگرفی در نتیجه انتخابات داشته باشد چرا که این افراد به این بارو رسیده بودند که اریانپور کاندیدای فراقومی بود.

در ابتدای امر تلاش های زیادی جهت ائتلاف چند کاندیدای شرق گلستان انجام گرفت ولی با سماجت برخی کاندیداها(کسانی که با دیدن حمایت مردم چند روستا به یقین رسیده بودند که نفر برتر انتخابات هستند ولی در اخرین روزهای تبلیغات کاندیداها سر از ستاد تبلیغاتی کاندیدایی دیگر در اوردند) بر ماندن در عرصه انتخاباتی، این تلاش ها به نتیجه ای نرسید و در نتیجه اریانپور برای مصلحت منطقه(برای گفته خود سند داریم) از عرصه این انتخابات کناره گیری کرد.

پس از کناره گیری کاندیدای مطرح سیستانی ها، جو احساسی شدیدی در منطقه ایجاد گردید که این جوسازی به نفع کاندیدای دیگر سیستانی تمام و در عوض جوی نامناسب بر علیه دیگر کاندیداها حاصل شد(در صورتی که طبق اسناد موجود این کاندیداها دخالتی در کناره گیری اریانپور نداشته اند و تنها ایراد وارده بر انها ورود انها به عرصه انتخابات بود) و کاندیدای سیستانی با وجود اگاهی از عدم اقبالش در برابر کاندیداهای دیگر، در صحنه رقابت باقی ماند.

با نگاهی عمیق و بدون تعصبات، اریانپور فدای قدرت طلبی و کینه توزی برخی شد که برای هر یک از موارد کینه توزی و قدرت طلبی، گزینه ای وجود دارد.

اما با پایان دور اول انتخابات در این حوزه، برخی جهت گیری های حامیان کاندیداها تغییر کرد و برخی از کانال های حامی کاندیداها، با انتشار تصاویری معنادار به نوعی جهت گیری های انتخاباتی خود را اشکار کردند.

برخی نیز با انتشار بیانیه ای، مواضع انتخاباتی خود و همراهان خویش را بیان کردند و در بیانیه ای منتسب به یکی از حامیان کاندیداها که در فضای مجازی وظیفه تبلیغات را بر عهده داشت، این شخص حمایت قاطع خود را از کاندیدایی خاص اعلام کرد که این موضوع به سرعت نقل فضای مجازی شد و در اقدامی عجیب و بدون توجه به متن این بیانیه شاهد تکذیب آن از سوی کانال حامی یکی از کاندیداها بودیم.

karbalaee

karbalaee2

در گفتگویی که با صادر کننده بیانیه داشتیم، وی صحت صدور این بیانیه را از سوی خود تایید کرد و حمایت خود را از کاندیدای مدنظر خویش را اعلام کرد.

انچه مسلم است این می باشد که انتخابات جای تسویه حساب های شخصی یا گروهی نسیت و کینه توزی و قومیت گرایی و بازی با سرنوشت و احساس مردم می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار