احتمال انتصاب بخشدار جدید گرگان / جنجال بر سر انتخاب رئیس ستاد نورقلی پور در کردکوی / سفر عارف و کرباسچی به گرگان

1403-07-04 05:07:15
0
39
احتمال انتصاب بخشدار جدید گرگان / جنجال بر سر انتخاب رئیس ستاد نورقلی پور در کردکوی / سفر عارف و کرباسچی به گرگان
<p style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">در بسته خبری امشب مطالبی از &nbsp;احتمال انتصاب بخشدار جدید گرگان، جنجال بر سر انتخاب رئیس ستاد نورقلی پور در کردکوی، سفر عارف و کرباسچی به گرگان و... را بخوانید .</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، در دهمین شب از ایام نوروز سال 95 با نهمین بسته خبری گلستان ما در خدمت شما هستیم .

** گفته شده است جمعی از کشاورزان توتون کاران قرق که قرار بوده مطالبات خود را در اسفند ماه سال 94 دریافت نمایند تاکنون مبلغی از مطالبات خود را دریافت ننموده اند و نسبت به این موضع اعتراضاتی را انجام داده اند و از مسئولین امر خواستار پیگیری موضوع شده اند .

**در دیدار مدیر کل اوقاف گلستان و روسای ستادی اوقاف گلستان با حضرت ایت الله علوی گرگانی ؛ ایشان با تاکید بر تبلیغات گسترده فرهنگی در سطح شهرگرگان گلایه ای از مدیران کل اوقاف و تبلیغات اسلامی در جهت تبلیغات شهری نمود و گفت : در گرگان که شهر دارالمومنین است و باید نسبت به فضا سازی شهر در مناسبتهای مختلف و رعایت حجاب باید تبلیغات بیشتری کرد.

** در ادامه حجت الاسلام رئوف ضمن تقدیر از نگاه ویژه حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی به مسئله فرهنگ و حجاب عنوان کرد : مسئولین شهر گرگان نصب پارچه و بنر در شهر را نقص چهره شهر و مبلمان شهری میدانند از اینرو بعد از نصب ، کلیه بنرها و پارچه ها برداشته می شود .

** شنیده ها حاکیست رئیس سابق اتش نشانی گرگان بعد از برکناری به عنوان یک نیروی ساده در یکی از ایستگاه ها کار می کند.

** شنیده ها حاکیست کرد والش ابادطی تغییر و تحولات اینده فرمانداری گرگان به عنوان بخشدار مرکزی گرگان منصوب می شود .

** شنیده هاحاکیست احتمالا در روزهای منتهی به 10 اردیبهشت اصولگرایان از حضور یک چهره سرشناس کشوری برای تبلیغات استفاده کنند .

** شنیده ها حاکیست محمدرضا عارف وغلامحسین کرباسچی برای اجماع اصلاح طلبان در روزهای اینده به گلستان سفر می کنند .

** شنیده ها حاکیست بر سر انتخاب رییس ستاد نورقلی پور در کردکوی جنجال شده و قرار شده احمد رایجی و فغانعلی فخفوری بر سر این سمت کنار بیایند . برخی ها معتقدند حضور چهره ای چون احمد رایجی به کاهش ارای نورقلی پورمنجر می شود چون او چهره محبوبی در کردکوی نیست .

** شنیده شده رحمان عرب عامری خواننده ای که در برنامه ماهواره ای " نکست پرشن استار " شرکت کرده بود در سیمای گلستان به اجرای برنامه پرداخت. این خواننده سال گذشته نیز در افتتاحیه جشنواره موسیقی فیلم فجر استان اجرای برنامه داشته است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار