فرماندار کلاله:

مدیران براساس عملکرد اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شوند

1403-07-04 05:07:24
0
79
مدیران براساس عملکرد اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شوند
<p dir="RTL" style="text-align: justify;"><strong><span style="font-size: 8pt;">فرماندار کلاله گفت: در سال جاری، عملکرد مدیران براساس اقدامات انها در عرصه اقتصاد مقاومتی ارزیابی خواهد شد.</span></strong></p>

به گزارش کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه ستاد برگزاری مراسم 12 فروردین اظهار داشت: از این پس عملکرد مدیران شهرستانی با توجه به اقدامات انجام شده در عرصه اقتصاد مقاومتی ارزیابی می شود.

وی افزود: مدیران موظف می شوند که گزارشکارهای ماهانه خود را به فرمانداری جهت ارائه به استانداری، تحویل دهند و همچنین این گزارشکارها در جلسات شورای اداری به بحث گذاشته می شود.

وی تاکید کرد: همانطور که در گذشته نیز گفتیم، نقشه راه ما با گفتمان رهبری ترسیم می شود و در این زمینه اقداماتی انجام گرفته شد و در اینده نیز در نظر داریم از ظرفیت های اشتغالزایی سدهای این شهرستان نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام دیلمی: اقتصاد، نقطه ضعف ما است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کلاله نیز در ادامه سخنان فرماندار کلاله نقطه ضعف کشور را اقتصاد دانست و اظهار داشت: تنها نقطه ضعفی که دشمن از آن برای تحت فشا قرار دادن نظام استفاده می کند، اقتصاد است و این می طلبد که آسیب های اقتصادی را به صفر برسانیم.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: روزی مردم ایران در 12 فروردین به نظام جمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند و امروز باید به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری لبیک بگوییم.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت های داخلی، تصریح کرد: کسانی که تاکنون دم از ولایتمداری می زدند باید در عرصه اقدام و عمل نیز ادعای خود را ثابت کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار