فرمانده هشت سال دفاع مقدس:

ناگفته های انتخابات 7 اسفند را به مردم گرگان خواهم گفت تا بدانند بر خادم شان چه گذشته است

1403-07-04 05:07:14
0
156
ناگفته های انتخابات 7 اسفند را به مردم گرگان خواهم گفت تا بدانند بر خادم شان چه گذشته است
<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 8pt;"><strong>یحیی خاکی گفت : در اولین فرصت، ناگفته های انتخابات را به مردم عزیز حوزه انتخابیه شهرستان گرگان و آق قلا خواهم گفت، تا مردم شریف و شهید پرور و حماسه ساز بدانند به آنان و خادم شان، چه گذشته است.</strong></span></p>

فرماندار مظلوم دیروز مرکز استان گلستان، دکتر یحیی خاکی، همرزم شهیدان و فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی هوران گفت: من به عنوان فرمانداری که از روز معارفه تا به امروز با بحران های بسیاری از سوی زیاده خواهان و بد خواهان روبرو بودم، اینک خداوند بزرگ را شاکرم، از اینکه خداوند توفیق داد، تا سربلند و پیروز از میدان بیرون بیایم.

لذا در اولین فرصت، ناگفته های انتخابات را به مردم عزیز حوزه انتخابیه شهرستان گرگان و آق قلا خواهم گفت، تا مردم شریف و شهید پرور و حماسه ساز بدانند به آنان و خادم شان، چه گذشته است.

ضمن تشکر از همراهانم، مشاورین و دوستانی که شبانه روز در کنارم بودند و مردم شریف دارالمومنین گرگان، به آنها نوید می دهم که رضای خداوند، بالاترین پاداش هاست و انشالله به لطف خداوند، پیروز میدان، خواست و اراده مردم است.

من، همینک تحقق وعده الهی را به خواست و اراده مردم شهید پرور گرگان، در افق بسیار نزدیکی می بینم که پیروز میدان، مردم هستند، نه دست های زیاده خواهان که خداوند منان، حافظ اراده ملت است.

در خاتمه، از نماینده معزز ولی فقیه و همه مدیران کل و شهرستانی، نمایندگان مردم عزیزگرگان و آق قلا، خانواده معزز ایثارگران، اعضای هیات اجرائی، اعضای شعب و کاربران و نمایندگان محترم فرماندارکه همراهی ام کردند، من از همه تلاشگران و مجاهدین در راه خدا که از آراء مردم شریف گرگان پاسداری کردند، تشکر و قدردانی میکنم.

خوش بود، گر محک تجربه آید به میان تاسیه روی شود، هرکه در او غش باشد.

upload 1420920135 0

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار